טבעות אירוסין זולות מהיצרן חיפשתם? הנה לפניכם הסוד.

יצאתם לחיפוש אחר טבעת אירוסין, מתוך החלטה שזמנכם הגיע להצעת נישואין. חיפוש אחר טבעות אירוסין זולות מהיצרן באינטרנט, מביא אתכם למגוון תוצאות, איך נדע היכן לחפש?

טבעות אירוסין זולות מהיצרן – איפה הכי זול?

הגעתם להחלטה, אתם עומדים להציע נישואין לחברה שלכם והתחלתם במשא חיפוש, אחר טבעת יהלום חלומי שלא יתיר ספק מה תהיה תשובת אהובתכם. לאחר חיפוש קצר אחר טבעת אירוסין, הבנתם שלרכוש טבעת אירוסין יהלום מסתכם באלפי שקלים, וזה רק ההוצאה הראשונה לקראת החתונה… נכנסתם למצב שאתם מעוניינים לבדוק היטב, היכן ניצן לרכוש טבעות אירוסין בזול? והיכן נמצאים היצרנים, שם ניתן לרכוש טבעות אירוסין זולות מיד ראשונה.

היכן נמצאים יצרני היהלומים?
חיפוש אחר יצרני יהלומים לא היה קל יותר, מרכז היהלומים הישראלי (בורסת היהלומים) ברמת גן, הוא מקור היהלומים בישראל ואפילו בעולם! אלפי משרדים בתוך 4 בנייני הבורסה. שמשון, יהלום, מכבי ונועם. כמעט כל משרד ישמח לשרת אתכם ולמכור לכם יהלום או טבעות אירוסין. יתרון ענק ברכישת יהלום ישירות מהבורסה, שם ניתן לרכוש יהלום מיד ראשונה ישירות מהיצרן במחיר נמוך פי כמה מחנויות שלא נמצאות בבורסת היהלומים אלא בקניונים או ברחוב.

כל כך הרבה משרדים במי לבחור?
אם הגעתם ליצרן בבורסת היהלומים, כנראה שזה אחר חיפוש בגוגל אחר טבעות אירוסין זולות מיד ראשונה. ברוב המקרים תצטרכו לתאם פגישה מראש כדי לפגוש יצרן יהלומים בתוך בנייני הבורסה. הפגישה נערכת במשרדו של היצרן באופן אישי והיחס עוד יותר אישי מכל חנות, מכיוון שקבלת הפנים כוללת הסבר מפורט על היהלום שאתם רוכשים והתאמת המחיר לתקציב שלכם. זכרו התאמת המחיר של היהלום שמתבצעת אצל היצרן הוא המחיר האמיתי וללא פערי תיווך.

טבעת אירוסין בזול עם יהלום מתועד

תעודה גמולוגית המציינת את ה4 פרמטרים של היהלום. צבע, ניקיון, חיתוך ומשקל. מעבדת גמולוגיה בינלאומית Gia לדוגמה המעריכה את הנתונים האמיתיים ביותר של היהלום והתעודה הכי מומלצת מהין כל התעודות, כך תהיו בטוחים שרכשתם יהלום עם הנתונים הנכונים ללא קומבינות. בהרבה חנויות תקבלו תעודה עצמית שם ברוב המקרים יש סטיה של דרגה ואפילו יותר. התעקשו על יהלום מתועד במקרה ואתם רוכשים טבעת אירוסין עם יהלום מעל חצי קראט. התעודה מגיעה עם הערכה לביטוח.

תשאלו האם היהלום מטופל לפני שאתם מתרגשים מהמחיר!
החיפוש אחר טבעות אירוסין מיוחדות וכמובן בזול לפעמים נותן לנו להתנהג בפזיזות בגלל המחיר הזול ולמהר לרכוש ללא תשאול האם היהלום מטופל או יהלום טבעי. על חנות תכשיטים חל חובה לעדכן לקוח לפני רכישת יהלום האם הוא יהלום מטופל או יהלום טבעי. אכן רכישת יהלום מטופל יוזיל משמעותית את המחיר. יהלום מטופל הוא יהלום העובר השבחה תוך קידוח ומילוי סיליקון שקוף היכן שנמצאים פגמים שחורים וקשים. העלאת רמת הניקיון של היהלום ונתנוץ יהלום על ידי טיפול בסיליקון מקובל מאד בשוק בישראל.

כתיבת תגובה