טבעת יהלום במבצע

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות יהלומים במבצע משתלם במיוחד

עם חברת Luxury-Jewelry מבית פרסג’יו יהלומים, תוכלו לרכוש טבעות יהלומים במבצע במחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד. החברה המוערכת והוותיקה השוכנת בבורסת היהלומים שברמת גן מייצרת, מייצאת ומשווקת מבחר תכשיטי יהלומים בארץ ובעולם, הכוללים בין היתר טבעות, צמידים, עגילים ותליונים. המחיר המשתלם שהחברה מציעה עבור תכשיטי היוקרה שלה נובע מהיותה יצרנית המשווקת ומוכרת את מוצריה ישירות לצרכן ללא פערי תיווך.

מגוון טבעות יהלומים במבצע

באתר של חברתנו תוכלו להתרשם ממגוון עשיר ומרשים של טבעות יהלומים במבצע המסופקות עם תעודת הערכה בתוך מארז מהודר, ועם אחריות ארוכת טווח. מהמגוון כל אחד יכול לאתר את הטבעת המתאימה לטעמו, צרכיו וכיסו. כך לדוגמא, אנו מייצרים ומשווקים במבצע את סוגי טבעות היהלומים הבאות:

  • טבעת אירוסין דיאנה – טבעת יהלום במבצע מרשימה ועכשווית אשר במרכזה משובצת אבן כחולה במשקל חצי קראט, מוקפת בשישה עשר יהלומים קטנים ונוצצים.
  • טבעת יהלום אובל – טבעת יוקרה מעודנת בעיצוב עדכני שבמרכזה יהלום אובל חצי קראט שסביבו יהלומי צד קטנים.
  • טבעת פנסי – טבעת סוליטר בעלת חזות קלאסית על זמנית שבמרכזה משובץ יהלום חצי קראט המוקף בתשעה יהלומים קטנים ונוצצים.

הזמנת טבעת יהלום במבצע

הזמנת טבעת יהלום במבצע עבור מחיר משתלם במיוחד מוצעת ישירות דרך אתר החברה המאובטח. כמו כן, לביצוע הזמנות, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן, או צרו עמנו קשר בטלפונים 03-7513433 ו- 0543977973 או במייל luxuryjewelryil@gmail.com.