טבעת יהלום כמתנה מתי לתת ואיך לבחור?

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעת יהלום היא המתנה המבוקשת ביותר לנשים, לאחר 5 שנות נישואין או 10 שנות נישואין (או אפילו רק 1) המון זוגות נשואים מחליטים לרכוש טבעות יהלומים כמתנה כחלק מחגיגות יום הנישואין שלהם. טבעות חצי נישואין הן בדרך כלל עם יהלומים אך אין לכך חוקים קבועים וכל אחד יעשה מה שנראה לו. זכרו לבחור טבעת יהלומים לפי מה שמתאים לסגנון שלה.

טבעת יהלום לפי שנות נישואין

אנשים עם דעות קדומות היו אומרים לרכוש טבעות יהלומים לאישה אחרי 50 שנות נישואין, אנשים עם דעות קצת יותר מתקדמות היו אומרים לכם לרכוש טבעת חצי נישואין עם יהלומים לאחר 10 שנות נישואין. אנשים ליברליים ומודרניים יותר אומרים לרכוש טבעת יהלום לאחר 5 שנות נישואין, ואנו אומרים לכם לרכוש טבעות יהלומים זולות מתי שנראה לכם לנכון. אנו ממליצים לכם להפתיע אותה בשנה אי זוגית שהיא מצפה פחות למתנה שווה ערך שכזו. למרות כל המידע הנ"ל הנה כמה הצעות שיועילו לכם לבחור איזה טבעות יהלומים תוכלו לבחור לה.

שנת נישואין ראשונה

זיכרונות השנה הראשונה חקוקות לכם בזיכרון, ילדים עדיין אין והבילויים והקשר התחזקו לרמה הגבוהה ביותר מאז שהכרתם. תצטרך להוקיר לה על כך עם מתנה שווה ערך אך לא לפוצץ על ההתחלה על מנת שפעם הבאה תוכלו להפתיע שוב בתקציב הגיוני. כמובן שמתנה תכלול תכשיטים מזהב, תבחר בין הצבעים זהב צהוב או זהב לבן ושקול זהב רוז למראה ייחודי יותר. טבעת יהלומים וינטאג יכולה בהחלט לתת מענה לכך.

שנת נישואין חמישית

השנה החמישית החיי הזוגיות לאחר נישואין היא סוג של חותמת לחיי נצח, אך הכל תלוי בכם. חוויות של עליות וירידות ונחיתה למציאות של שגרה הכולל עבודה, תחזוקת הבית, ילדים וכמובן האישה. כאן תצטרך להשקיע במתנה משמעותית יותר עם כוונות גדולות יותר כהערכה על כל מה שהיא עושה בבית ולילדים. כהמלצה נציע לכם טבעת עם ספיר כחולה שהיא מתנה נהדרת ובטוחה לרצות. טבעת יהלום דיאנה היא המומלצת לזמן זה.

שנת נישואין עשירית

אם עד עכשיו פינקת את האישה במתנות טבעת יהלומים זולה, שקול להפתיע עם טבעת חצי נישואין מסביב עם אבנים גדולות יותר ויקרות יותר. טבעות יהלומים מסביב תמיד תהיה פופולרית, כל פעם שהיא תרצה לענות אותה היא תתאים לה לכל בגד. טבעת יהלומים במצע כמו טבעת יהלומים שורהתתאים לכם גם לתקציב כי תוכלו לבחור את גודל האבנים שתרצו מסביב כמעט ללא גבולות. מ1 מילימטר ועד קראט.

טבעת יהלום

טבעת יהלום

מה לקחת בחשבון לפני בחירת טבעת יהלום

הדבר הראשון שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני בחירת טבעת יהלומים הוא שתתאים לטבעת האירוסין שכבר היא עונדת. בהמון מקרים חיבור של הטבעות על אצבע אחת תיצור אפקט של נוכחות תכשיט אחיד וגדול. לעיתים בני זוג רוכשים טבעת חצי נישואין שורה עם טבעת יהלום בהתאמה.הבחירה הפופולרית ביותר לתכשיט ליום נישואין הוא טבעת עם יהלומים או עם כל סוג של אבני חן. תוכלו גם לבחור תכשיט עם כמות האבנים המתאים לכם לפי שנות הנישואין.

טבעת יהלומים עם 7 אבנים

טבעת הנישואין שלה מכילה כבר יהלומים? תבחרו טבעת באותו סגנון אך עם סוג אבני חן שונים. אנו ממליצים לכם באם טבעת היהלום שלכם עם אבנים בצבעים שונים לענוד אותם על אצבעות שונות למראה מושלם. או שניתן לבחור צבע אחר של טבעת חצי נישואין ולשלב את טבעת האירוסין עם טבעת יהלומים בצבעים שונים וכך לקבל ערבוב צבעים של אבני חן מנצנצים. יש מצב שטעמכם השתנה מאז שהתחתנתם בנוגע לבחירת תכשיטים, אם כך הרגישו חופשיים לבחור לפי טעמכם האישי טבעת יהלום.

איזה אצבע צריך ללבוש טבעת חצי נישואין?

אין כלל ברזל בכך, חלק מהנשים עונדות טבעות חצי נישואין בשילוב טבעת האירוסין שלהן על אותו האצבע. חלק מהן עונדות אותה על אצבע אחרת או באצבע ביד ימין במקום בשמאל. ויש כאלו מוותרות על טבעת האירוסין שלהן ועונדות רק את טבעת היהלומים שקיבלה במתנה ליום הנישואין.

חושבים על בחירת טבעות יהלום או רוכשים כבר אחת? צוות התכשיטנים שלנו ישמחו לשרת אתכם.