קטלוג טבעות אירוסין 2017 היכרות ראשונית עם העיצובים החדשים

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

קטלוג טבעות אירוסין 2017 בשבילכם! מתכוננים להציע נישואין במהלך שנת 2017? הגיע הזמן לדבר על אחד הנושאים האהובים עלינו העיצובים.

לבחור טבעת אירוסין היא החלטה גדולה! לא רק יהלום מסמל אהבה ומחויבות, אתם הולכים להיקשר כזוג ב50 שנה הבאות. בעוד טבעת אירוסין סוליטר תמיד נשארת באופנה, זה לא אומר שאי אפשר לנסות עיצובים חדשים. אחרי הכל היהלום הזה ילווה אותך כל חייך, תרצה לדאוג לו למעטפת יפה ומיוחדות. תרצה לוודא שיש לי סגנון המעיד על האישיות שלה, עיצוב מדהים על מיטב המסורת. ההצעה שלך באופק, עכשיו זה הזמן לעשות את המחקר שלך. מרגיש מבולבל מרוב אפשריות העיצוב של טבעות אירוסין? בדיוק בשבילך קיבצנו 10 טבעות אירוסין קטלוג 2017 אותם עיצבנו, בעיצוב עדכני ללא שום ספק. אנו בטוחים שתמצא את הטבעת הנכונה עבורך.

עיצוב טבעת אירוסין "HALO"

טבעת אירוסין קולינן

טבעת אירוסין קולינן חצי קראט

העיצוב החדשני של טבעת זו מביאה בשורה של נוכחות, ולא עוד טבעת אירוסין הלו פשוטה. 52 יהלומים קטנים ונוצצים מסביב ליהלום חצי קראט באיכות גבוהה. רוצים את העיצוב טבעת אירוסין קולינן אך חצי קראט גדול עליכם? תוכלו לקבל הצעת מחיר ליהלום החל מ0.25 קראט או לחלופין לבקש חצי קראט מטופלת. לחצו כאן אם תרצו לקרוא אודות טבעות אירוסין זולות ויהלומים מטופלים.

טבעת אירוסין אצילית

טבעות אירוסין אציליות

כאן מגיע בשורה שטרם קיבלתם מתחום טבעות אירוסין ותכשיטים! והיא טבעת אירוסין אצילית, ולמה היא נקראת כך? בעיצוב עדכני של 2017 הבאנו עיצוב של יהלום מרכזי ומתחתיו יהלום קטן יותר בשיבוץ הפוך, כך אם תסתכלו עליו מהצד תראו טבעת אירוסין עם שתי יהלומים מרכזיים. כמובן אנו עדיין בתוספת ההלו מסביב עם אבנים קטנות המוסיפות נוכחות על האצבע.

טבעת אירוסין ברילינאט

טבעת אירוסין בריליאנטלהוציא מהמינימום את המקסימום! טבעת אירוסין בריליאנט דומה מאד לטבעת אירוסין קלאסית אך החיתוכים של השיניים מעוגלות כך שניתן גם באבנים הקטנות לראות את נצנוץ יהלומים הקטנים. יהלום המרכזי מוגבה מעט ומשדר נוכחות מרשימה, לאלו מכם שאוהבים עיצוב מהמם במחיר מוזלבריליאנט טבעת אירוסין אידאלית בשבילכם.

טבעת אירוסין קראט

טבעת אירוסין קראטשמדברים על נוכחות מדברים על גדול! מה יותר יפה מיהלום 1 קראט שהוא עצמו מלא רושם וחיים, ומסביבו אבנים אך גדולות יותר ממה שאתם רגילים לראות בטבעות אירוסין זולות. מחירו של טבעת אירוסין 1 קראט מתחילה ב 18000 ש"ח. ( ניתן לרכוש יהלום מטופל ולהוזיל משמועתית). שימו לב לטבעת עצמה ולעיצוב העדכני, היא כל כך 2017.

 עיצוב טבעת אירוסין "טוויסט"

טבעת אירוסין גלמורס

טבעת אירוסין גלמורס

עיצוב טבעת אירוסין טוויסט מושלם, קראנו לו גלמורס! משדר יוקרה ומביא בשורה חדשה לעיצובים של טבעות אירוסין טוויסט. דאגנו בעיצוב זה שיהלומים קטנים ונוצצים ימשיכו מסביב עד היכן שניתן, את היהלום המרכזי במבט מהצד תוכלו לראות בשלמותו. טבעת אירוסין גלמורס במחיר השווה לכל כיס.

טבעת אירוסין עם אבני צד

טבעת אירוסין אפרודיטה

טבעת אירוסין אפרודיטה

לרוב טבעות אירוסין אבני עם צד מעוצבות שורה אחת או יותר של יהלומים קטנים משני צידי הטבעת. טבעת אירוסין אפרודיטה 2 שורות מכל צד עם עיצוב מפריד ביניהם, האבן המרכזית משובצת אף היא ב4 שיניים בעיצוב מיוחד ועדכני מתוך קטלוג טבעות אירוסין 2017.

טבעת אירוסין דאבל הלו

טבעת אירוסין דאבל הלו

טבעת אירוסין דאבל הלו קטלוג 2017

מה יותר מושלם מטבעת אירוסין דאבל הלו, כל כך הרבה נוכחות בטבעת אחת! יהלום מרכזי 40 קראט ובצידי הטבעת יהלומים קטנים נוצצים ב56 יהלומי צד משקל 0.30ct סה”כ 0.70 קראט בטבעת. טבעת אירוסין דאבל הלו מושלמת המשדר יוקרה אין סופי.

טבעת אירוסין סוליטר

טבעת אירוסין פנסי
טבעת אירוסין פנסיטבעת אירוסין סוליטר בתוספת שיניים בעיצוב צינור, כאשר על כל שן משובץ יהלום קטן ומנצנץ. כך תשמרו על עיצוב המקורי של טבעת אירוסין סוליטר אך עם שדרוג משמעותי כמו טבעת אירוסין פנסיהמתאים למגמות 2017.

טבעת אירוסין לב

טבעת יהלום לב

טבעת יהלום לבמחפשים טבעת אירוסין רומנטית ורוצים עיצוב טבעת יהלום לב מהמם? טבעת יהלום לב היא הבחירה האידיאלית בשבילכם, מה יותר רומנטי מיהלום בחיתוך לב משובץ בטבעת זהב בעיצוב וינטאג' ועוד בעיצוב מתוך קטלוג טבעות אירוסין לקצ'ורי תכשיטים 2017.

טבעות אירוסין וינטאג'

טבעת אירוסין וינטג

טבעת אירוסין וינטאג' אומנם נשמע עתיק ימים אך שזה מגיע בכל הקשור ליהלומים וכן טבעות אירוסין, וינטאג' תמיד תישאר האהובה על כולנו. אלפי עיצובים של טבעות וינטאג' כבשו את שוק טבעות אירוסין וממשכים גם בשנת 2017 במלוא המרץ לכבוש לבבות.

אהבתם את ה10 המיוחדים מתוך קטלוג טבעות אירוסין 2017? ניתן להתאים כל טבעת לתקציב שלכם. מחפשים לעצוב טבעת אירוסין בעיצוב אישי? צרו איתנו קשר ונתאם לכם פגשיה עם מעצב העל שלנו.