רכישת טבעות אירוסין בבטחה ללא טעויות שיגרמו לכם עגמת נפש

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

רכישת טבעות אירוסין 5 טעויות שגברים עושים בעת רכישת טבעות אירוסין

נתחיל בכך שהאישה שאתה מעריץ הולכת להיות באקסטזה בזמן הצעת הנישואין.

רכישת טבעות אירוסין יכול להיות הדבר הכי נפלא שתעשה למענה. אך יש דברים מסוימים שיצטרכו צומת לב בעת הרכישה של טבעת האירוסין, בכדי להיות בטוח שבחרת את טבעת האירוסין שהיא אוהבת עכשיו ותאהב לדורות. לפניכם כמה מהטעויות שגברים עושים בעת רכישת טבעות אירוסין שתוכלו ללמוד מהם ולא לטעות גם כן.

הם לא בודקים מה בטעם שלה

להפתיע אותה עם טבעת אירוסין יהלום יכול להיות הדבר המרגש ביותר שקרה לה בחיים, אך לרכוש אחת בלי לעשות שיעורי בית לפני כן מה הטעם והסגנון שלך יכול לאכזב אותה. התחל לשאול את החברות הקרובות שלה איזה סוג טבעת היא תאהב, אבל רק אם אתה סומך עליהן שהן ישמרו על כך בסוד. שים לב לסוג התכשיטים שהיא לובשת ביום יום ונסה להבין מכך את הסגנון שלה, (האם היא אוהבת יותר זהב צהוב או לבן? וינטאג' או מודרני). לבסוף עקוב אחריה ברשתות החברתיות וגלה שם אם היא עוקבת אחרי תכשיטים מסוימים או שעשתה לייק והגיבה לפוסט של תכשיטים, רשום זאת לעצמך וזכור הכל בעת רכישת טבעת האירוסין.

בעידן הנוכחי אתה במעקב תמידי!

אתה מחפש טבעות אירוסין מיוחדות ברשת? אתם גרים יחד ומשתתפים באותו המחשב? זכור אתרים מסוימים עוקבים אחרי הגלישה שלך ודרך ההתנהגות שלך ברשת יודעים איזה פרסומות להקפיץ לך בעת הגלישה. את החשד שתעורר בה שהיא תראה את הפרסומות הללו או את היסטוריית הגלישה שלך יהרוס לך את אפקט ההפתעה. מה עושים? גלישה בסתר.

הם מנחשים את מידת האצבע שלה.

ברוב טבעות האירוסין ניתן לשנות את המידה, אך שאתה מציע נישואין תרצה שהטבעת תהיה קרבה ככל שאפשר למידת האצבע שלה. תוכלו לשאול את החברות שלה אם יש להן מושג מה מידת האצבע שלה או בשקט לפלח לה טבעת וכך אתה בטוח. מומלץ לזכור שמידה ממוצעת של טבעת אירוסין לאישה היא 11-13 מידה ישראלית. כך תוכלו לחשבן אם היא רזה אז תמעיטו קצת במידה ואם מלאה יותר העלו.

הדבר הגרוע מכל לבזבז יותר מהאמצעים שיש לך.

בטבעות אירוסין אין חוקים ואם יגידו לך שיש אל תקשיב להם. בדקו את קטגוריית טבעות אירוסין זולות ורכשו טבעת שאתם יכולים לעמוד בהוצאה הכספית שלה. אם תרצו לקרוא על דרכים לחסוך בהוצאה כספית בעת טבעות אירוסין אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

לא לשכוח! בקשו פתק אחריות והחלפה למקרה חרום.

אל תיקחו סיכונים היא יכולה להגיד לכם שהיא לא אוהבת את הסגנון או את צבע הזהב וללא תקנון או אחריות לא תוכלו להחליף או להחזיר את הטבעת. עבדו בחכמה ובקשו מחנות התכשיטים פתק אחריות והחלפה.