טבעות אירוסין זולות עד 2500 שקל ועוד בתשלומים

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין זולות עד 2500 שקל – היכן ניתן לרכוש ישירות מהיצרן?

טבעות אירוסין זולות עד 2500 שקל, נותן לנו לחשוב בחשדנות, למה המחיר כה נמוך? ידע = כסף! חשבו בעצמכם, מה המקור ליהלומים ותכשיטים בכל חנויות התכשיטים בארץ ובעולם? חיפוש קצר בגוגל יביא אתכם לבורסת היהלומים שם מתקיים ייצור, מסחר, ייצוא ויבוא יהלומים ממקור ראשון שהם ספקי הגלם בעולם. ניתן לקרוא כאן על שיטת הקנייה הישירה ולהתעמק בפרטים. בורסת היהלומים הישראלית, מייצאת יהלומים ותכשיטים לכל העולם ובתוכה נמצאים רוב ספקי התכשיטים מיד ראשונה. הגעתם לבורסת היהלומים? בואו לבקר בלקצ'ורי תכשיטים וקבלו את המחיר ישירות מיצרן תכשיטים בינלאומי ויד ראשונה ללא פערי תיווך.

מחפשים טבעת אירוסין בזול? התפשרו על צבע וניקיון.

ניתן להוזיל משמעותית טבעת אירוסין יהלום בתנאי שתתפשרו על צבע והיהלום והניקיון. יש התפשרות בו היהלום לעין בלתי מזוינת עדיין נראה מהמם! התפשרו עד רמת ניקיון SI3 עם פגמים לבנים מפוזרים ותקבלו יהלום נוצץ ומבריק. הוזילו עוד יותר אם תתפשרו על צבע היהלום עד רמה J ותהיו חכמים לשבץ אותו בטבעות אירוסין זהב צהוב, הצבע הצהוב של היהלום כמעט ולא יראה לעין מכיוון שהזהב יתפוס את מקור הצבע הבולט יותר.

הכירו את היהלומים המטופלים

החיפוש אחר טבעות אירוסין במחיר זול יפנה אתכם לכמה אופציות העומדות לרשותכם, ביניהם יהלומים מטופלים. יהלום מטפל הוא יהלום שעובר טיפול מלאכותי הנועד לשפר את רמת הניקיון של היהלום. טיפול היהלום הוא תהליך המתבצע בטכנולוגיה מתקדמת. ניקוי הפגם ולאחר מכן מילוי סיליקון שקוף, התוצאה לעין בלתי מזוינת מדהימה לאחר שפגם גדול יחסי התנקה כמעט לחלוטין. יהלום מטופל בהחלט מתאים עבור מי שמחפש טבעות אירוסין זולות מאחר שמחירו נמוך יותר בהרבה. יש לוודא לפני רכישת טבעת אירוסין יהלום האם הוא מטופל ואם כן בעל החנות מחויב לציין זאת.

טבעת אירוסין משובצת עם אבן חן

מצאת עיצוב של טבעת אירוסין שאהבתם? תוכלו לבחור אבן חן בגודל מכובד בהרבה מיהלום טבעי שעולה פי כמה יקר מאבן חן. צבעים נדירים באני חן יתנו לכם את האפשרות לבחור בין טבעת אירוסין דיאנה לבין שלל עיצובים של טבעות אירוסין עם אבני חן.

ניתן כבר עכשיו לצפות ולרכוש מתוך קטלוג טבעות אירוסין 2019 ותהיו ראשונים ליהנות מהעיצובים החדשים שלנו.