טבעות אירוסין סוליטר

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין סוליטר עיצובים חדשים מקטלוג 2017

אין ספק שרכישת טבעת אירוסין היא הוצאה לא מבוטלת, אך החשוב מכל לזכור באם רוכשים טבעות אירוסין להגיע עם תקציב מראש ולא להתפרע מעבר ליכולתכם בכספית. טבעת אירוסין סוליטר היא בחירה נכונה, שכן היא מעוצבת כך שיש לה יהלום במרכז בלבד ועיצוב זהב.

טבעות אירוסין סוליטר התאמת התקציב

בחירת היהלום המרכזי לפי התקציב שלכם תוך שימת לב למשקל, צבע, ניקיון, ליטוש, וסימטריה של יהלום. כל זה קל יותר ומתאפשר יותר בטבעות אירוסין סוליטר, שכןטבעת אירוסין עם יהלום במרכז בלבד ניתן להחליפו תוך דקות ליהלום בתקציב שלכם. לפניכם כמה עיצובים חדשים מקטלוג 2017.

  • טבעת אירוסין סוליטר זוג יונים – עיצוב מהמם מבית LUXURY JEWELRY  המפרש את העיצוב למציאות בו תרצו להדגיש אהבתכם לבת הזוג שלכם כמו זוג יונים.

טבעת אירוסין זוג יונים

  • טבעת אירוסין סוליטר להבה – עיצוב חדש מבית LUXURY JEWELRY המשדר לבת הזוג שלכם כמה אתם שרופים עליה. גם בעיצוב זה תוכלו להתאים לפי התקציב שלכם.

טבעת אירוסין להבה

  • טבעת אירוסין סולטר אייפל – המקום הרומנטי ביותר להצעת נישואין הוא בצרפת על יד מגדל האייפל, אז למה לא להציע נישואין עם טבעת אירוסין בעיצוב המגדל עצמו?

טבעת אירוסין אייפל

  • טבעת אירוסין סוליטר קלאסי – קלאסי זה מה אני רוצה אומרת לכם בת זוגתכם לעתיד! יש לנו גם כזה. טבעת אירוסין סוליטר קלאסי החל מ2200 ש"ח בלבד.

טבעת אירוסין סוליטר קלאסי 2 משולב

הזמנת טבעות אירוסין סוליטר עם יהלום

הזמנת טבעות אירוסין סוליטר עם יהלום מוצעת ישירות דרך אתר חברתנו המתקדם והמאובטח. כמו כן, לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת תכשיט, הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן, או צרו עמנו קשר בטלפונים 03-7513433 ו- 0543977973 או במייל luxuryjewelryil@gmail.com.