טבעת אירוסין סוליטר זהב צהוב

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

הבחירה הקלאסית: טבעת אירוסין סוליטר זהב צהוב

אם אתם מחפשים טבעת אירוסין קלאסית כדאי תשקלו לרכוש טבעת אירוסין סוליטר זהב צהוב שמציעה חברת Luxury-Jewelry. ברשות החברה מגוון איכותי של דגמים ברמת גימור גבוהה ביותר ועיצוב עכשווי המוצעים עבור מחירים משתלמים במיוחד.

האיכויות של טבעת אירוסין סוליטר

טבעת יהלומים סוליטר הינה הבחירה הקלאסית עבור טבעת אירוסין, שכן עיצובה ימשיך ויישאר רלוונטי לאורך השנים. מדובר בטבעת עם יהלום מרכזי המשובץ בעזרת שיבוץ שיניים או שיבוץ בזל בטבעת זהב, נטול עיטורים, אבני צד או אלמנטים נוספים. סגנון זה יוצר טבעת בעלת חזות מרשימה ונוכחות דומיננטית לצד קו נקי ואלגנטי.

האיכויות של זהב צהוב

למראה קלאסי אלמותי מומלץ לבחור טבעת סוליטר מזהב צהוב המשמש גם כגוון מבוקש עבור טבעות נישואין. מדובר בטבעות זהב שגונן הצהוב מתקבל על ידי שילוב של נחושת ואבץ.  היחסים בין הזהב לתערובת האבץ והנחושת משפיעים על רמת הקראט של הזהב, שיכולה להיות 14K, 18K או 24K. כמו כן, טבעות בגוון צהוב מתאימות לכל אישה בכל גוון עור ובייחוד הן יבלטו על גבי עור יותר כהה.

הזמנת טבעת אירוסין סוליטר זהב צהוב

הזמנת טבעת אירוסין סוליטר זהב צהוב בעיצוב מרהיב ובמחיר משתלם, מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן, לביצוע הזמנות, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בבחירת טבעת, הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן, או צרו עמנו קשר בטלפונים  03-7513433 ו- 0543977973 או במייל luxuryjewelryil@gmail.com.