טבעת יהלום חצי קראט מחיר

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעת יהלום חצי קראט במחיר משתלם במיוחד

רוצים לרכוש טבעת יהלום חצי קראט במחיר משתלם, מבלי לוותר על עיצוב יוקרה ורמת גימור גבוהה במיוחד? כדאי שתכירו את חברת פרסג’יו יהלומים המתמחה בייצור תכשיטי יהלומים כבר מעל לשלושה עשורים. יכולתה של החברה למכור טבעות יהלום חצי קראט במחיר משתלם נובעת מהיותה יצרנית של תכשיטי יהלום, המוכרת את מוצריה ללא פערי תיווך ישירות דרך אתר החברה Luxury-Jewelry או במשרדיה שבבורסת היהלומים ברמת גן.

המשמעות של יהלום חצי קראט

הערכת איכותם של תכשיטי יהלום מושפעת רבות ממשקלם הנמדד ביחידות המכונות קראט. יחידה אחת של קראט מקבלת מאה נקודות ונחשבת שוות ערך במשקלה לחמישית גרם. כמובן, ככול שמשקל היהלום גדל כך גדלות גם מידותיו ובהתאם לכך מחירו. בנוסף מחולקים היהלומים לקבוצות משקל שאחת מהן הינה קבוצת חצי קראט, הכוללת יהלומים במשקלים קרובים  המתחילים ב- 0.50 נקודות ומגיעים עד ל- 0.69 נקודות. עבור יהלומים אלו אנו גובים מחיר הנמוך אף בעשרות אחוזים מהממוצע בשוק חנויות התכשיטים בישראל. מעצם היותנו יצרנים תוכלו לבצע בבטחה אצלנו כל שינוי מבוקש או נדרש בתכשיט הנרכש, ותקבלו אותו עם תעודת הערכה חיונית לצרכי ביטוח.

הזמנת טבעת עם יהלום חצי קראט

הזמנת טבעת יוקרה עם יהלום חצי קראט במחיר משתלם מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח והמתקדם שלנו. כמו כן, לביצוע הזמנות, קבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן, או צרו עימנו קשר בטלפונים  03-7513433 ו- 0543977973 או במייל luxuryjewelryil@gmail.com.