היכן להחביא טבעת אירוסין לפני הצעת נישואין

הזמן לאחר טבעת אירוסין ועד ההצעה עצמה יכול להוות אתגר רציני עד חרדה היכן להחביא טבעת אירוסין עד ההצעה כדי שהיא לא תגלה ותהרוס לך את התוכניות.

על מנת למנוע סיכון שהיא תגלה עוד לפני שאתה  מתחנן לכרוע ברך את טבעת החלומות שלה, אתה צריך לוודא כי טבעת האירוסין מוסתרת היטב. לא בא לך שכל ההפתעה שלך תשתבש… הנה כמה רעיונות עבורך איפה להחביא טבעת אירוסין של בחירת לבכם לפני ההצעה.

לטשטש מיקום

האם יש לך תחביב שבת הזוג שלך מתעניינת פחות? שקול להסתיר את הטבעת או שאתה מאחסן את בגדי הספורט שלך או כלי העבודה שלך. סיכוי קלוש שאכפת לה מה הולך לך בארגז הכלים, מה שכן תצטרך להפחית התעניינות באזור זה על מנת לא להעלות חשש.

מקומות שקשים להשגה

אם אתה לא בטוח ברעיונות שהבנו לך לעיל, הנה לך טיפ נוסף. נסה להסתיר טבעת אירוסין במקום גבוהה וקשה להשגה עשוי להיות הרעיון הטוב ביותר. בדרך כלל, אנשים מחפשים דבר האבדה נוטים לחפש במקומות נמוכים או מתחת למקומות מסוימים, לא בגובה. לכן מומלץ להסתיר במקומות גבוהים.

הטעייה לעיניים

האם יש לך כובע שמש, אגרטל או תיבה דקורטיביים שבחדש השינה או בסלון שלעולם לא עבר ממקום למקום ולא נעשה בהם שימוש? הסתרת טבעות אירוסין מתחת לאחת מאלו יכולים להיות רעיון פשוט וגאוני.

יש לך תיק אישי?

אם אתה הולך לעבודה כל בוקר עם תיק אישי או תיק מחשב,  היכן להחביא טבעת אירוסין ? תוכלו להסתיר טבעת אירוסין יהלום בתוך התיקים האלו. לא סביר שהיא תחטט לך במקומות צנועים אלו.

במשרד שלך

ולא אם אתה עובד בבית… במקרה ואתה עובד במשרד הרחק מביתך ובמיוחד אם יש לך מקום אישי להסתרת כסף או מידע מסווג כמו כספת שם המקום האידאלי להסתיר טבעות אירוסין מיוחדותשנועדו להפתיע.

לסיכום: כל אחד מאיתנו לא היה רוצה שיהרסו לו את החלום להפתיע עם הצעת נישואין, לכן כדי לנקוט במשנה זהירות וללמוד מאלו שכבר עברו פדיחות עם ההצעה. נסו לראות איזו מקום הכי בטוח לכם להחביא טבעת יהלום מארוסתך לעתיד וההצעה תישאר בגדר הפתעה בדיוק כמו שרצית.

כתיבת תגובה