טבעות אירוסין זהב לבן

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין זהב לבן / טבעות זהב לבן

מה ההבדל בין טבעות אירוסין זהב צהוב לבין טבעות אירוסין זהב לבן? טבעות זהב לבן בדרך כלל מכילות ניקל, שמספק את העמידות של הטבעת מפני נזקים יומיומיים. גם בזהב לבן טוהר הזהב מוגדר קראט, 14 קראט או 18 קראט. ככל שהזהב טהור יותר ולא מעורבב עם פלדיום, מנגן או ניקל כך הזהב טהור יותר ויקרא זהב 18 קראט ומעלה.

יתרונות טבעות זהב לבן

אוהבים את המראה של טבעות אירוסין מפלטינה אבל מעוניינים לשלם פחות? טבעות זהב לבן הן האידאל בשבילכם. בהשוואה בין טבעות אירוסין זהב צהוב לבין טבעות זהב לבן, זהב לבן חזק יותר ועמיד יותר. הזהב הלבן גם נשרט פחות וגם שביר פחות, כמו בכל סוגי הזהב, זהב לבן ידרוש מכם לתחזוקה מידי פעם של חידוש רודיום ניקוי וליטוש. מומלץ לבצע זאת פעם בכמה שנים כדי לשמור על הברק והנצנוץ של הטבעת. שירות מסוג זה הוא זול מאד ויש תכשיטנים שאם רכשתם משם את התכשיטים יעשו לכם את זה כשרות.

מהם החסרונות של טבעות אירוסין זהב לבן?

תכשיטים מזהב לבן עשויים להכיל ניקל ויכול לגרום לחלק מכם עם עור רגיש תגובה אלרגית. אם בכל אופן תרצו טבעות אירוסין זהב לבן תצטרכו לבקש נטול ניקל. זהב לבן מדהים ביופיו מנצנץ ומיוחד, שאתם מסתכלים מה ההבדל בין זהב צהוב לזהב לבן וזהב אדום תגלו שזהב לבן מתאים לכל סוגי העור, עם יתרון לבעלי עור לבן וורוד יותר. אם אתם מחפשים טבעות אירוסין שמתאימים לבעלי עור כהה יותר זהב צהוב הוא האידיאלי בשבילכם. עוד חיסרון בזהב לבן הוא אם תרצו לשבץ יהלום ברמת צבע נמוך הוא יבלוט הרבה יותר. יהלומים ברמת צבע נמוך יתאימו לטבעות אירוסין זהב צהוב, הם יבלעו עם צבע הזהב וכמעט לא ישמו לב. לאחר שאתם מבינים מהו זהב לבן תוכלו לענות בקלות לאלו ששואלים האם איך זה שזהב הוא לבן הרי זהב אמור להיות צהוב…, בסופו של יום כל אחד יתאים לעצמו ולטעמו טבעות אירוסין מיוחדות בכל צבע שירצה.