טבעות אירוסין זהב צהוב וינטג'

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין זהב צהוב וינטג' עם חזות שרק משתבחת

לאחרונה גובר הביקוש עבור טבעות אירוסין זהב צהוב וינטג' כפי שמציעה חברת Luxury-Jewelry. מדובר בטבעות בשלל דגמים איכותיים עם עיצובים מרשימים ורמות גימור גבוהות במיוחד, הנשענות על אמצעים טכנולוגיים מתקדמים. תוכלו לרכוש אותן ישירות דרך אתר החברה המאובטח או ממשרדנו שבבורסת היהלומים, וזאת עבור מחירים משתלמים במיוחד.

האיכויות של טבעות אירוסין וינטג'

הביקוש הרב עבור טבעות אירוסין בסגנון ויטג' נובע מחזותן הייחודית והמרשימה, השופעת עיטורים מעודנים ומקבלת השראה מתכשיטי פאר עתיקים. עיטורי הטבעות ניכרים בפיתוחי הזהב וכן בעבודת שיבוץ אבנים מורכבת. על מנת להעצים את החזות העתיקה של הטבעת מומלץ לבחור בטבעת מזהב צהוב שהוא הגוון הקלאסי לתכשיטים. אנו מייצרים אותם בעבודת יד קפדנית ובעזרת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, היוצרים טבעת מרהיבה באיכות עיצוב וגימור גבוהה ביותר.

טבעות וינטג' בעיצוב אישי

באתר שלנו תוכלו להתרשם ממבחר גדול ומרהיב של טבעות וינטג' מזהב צהוב. יחד עם זאת, אם יש לכם רעיון ייחודי משלכם לעיצוב טבעת יהלום, למשל על פי טבעת ישנה שעוברת במשפחה, טבעת שראיתם במוזיאון או כל רעיון עיצובי אחר, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נדאג לייצר עבורכם טבעת אירוסין בעיצוב אישי.

הזמנת טבעת אירוסין סוליטר זהב צהוב

הזמנת טבעת אירוסין זהב צהוב וינטג' בעיצוב מרשים ובמחיר משתלם, מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח של חברתנו. כמו כן, לביצוע הזמנות, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בבחירת טבעת, הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן, או צרו עמנו קשר בטלפונים 03-7513433 ו- 0543977973 או במייל luxuryjewelryil@gmail.com.