טבעת אירוסין 1 קראט

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

רכישה נכונה של טבעת אירוסין 1 קראט

אין ספק שטבעת אירוסין יהלום 1 קראט היא חלומה של כל אישה והכי סטייל שאפשר לבקש.  מדובר בטבעת יהלום מרשימה ויוקרתית המעידה על השקעה לא מעטה מטעם המעניק. כפועל יוצא מכך, טבעות אירוסין 1 קראט קונים רק ממקום מוכר ואמין כמו חברת Luxury-Jewelry המוערכת והוותיקה. חברתנו מייצרת ומייצאת תכשיטי יהלומים עוד משנת 1978 באיכות הגימור הגבוה ביותר עם קטלוגים המתעדכנים כל שנה, ועבור מחירים משתלמים במיוחד.

למה לרכוש מאיתנו טבעת יהלום1 קראט

חשוב להבין שטבעת אירוסין 1 קראט היא למעשה סוג של נכס שבו אתם משקיעים את הונכם. בתור שכזה חשוב לרכשה ממקום מוכר, בטוח ואמין המעניק לכם תמורה כמה שיותר גבוהה עבור כספכם. חברתנו הינה יצרנית תכשיטים ותיקה ומעורכת השוכנת בבורסת היהלומים ברמת גן, והינה מורשית למכירת תכשיטי יהלומים עבור לקוחות פרטיים. כמו כן, היהלומים שאנו נספק לכם הינם יהלומים טבעיים ולא מטופלים המסופקים עם תעודה גמולוגית של מכון מוכר, המפרטת את כל מרכיבי ומאפייני היהלום הנרכש שקובעים את איכותו.

קריטריונים לאיכותה של טבעת יהלום

איכותה של טבעת יהלום, המפורטת בתעודה גמולוגית שאנו מספקים, תלויה במספר גורמים הכוללים את משקל הטבעת, ניקיונה וצבעה. כך למשל, ערכי הצבע המופיעים באותיות באנגלית בתעודה מעידים על גונו של היהלום ונעים מ-  Dהמעיד על גוון יותר לבן, עד לערך הנמוך ביותר  המיוצג על ידי האות J.  לעומת זאת, רמת הניקיון של היהלום ומידת שלמותו מתחילה מהרמה הגבוהה ביותר של VVS ויורדת עד לרמה נמוכה של SI3.

לרכישת טבעת אירוסין 1 קראט

רכישת טבעת אירוסין אחד קראט במחיר משתלם ובכל איכות מבוקשת, מוצעת ישירות דרך אתר חברתנו המתקדם והמאובטח. כמו כן, לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בבחירת טבעת, הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן, או צרו עמנו קשר בטלפונים 03-7513433 ו- 0543977973 או במייל luxuryjewelryil@gmail.com.