כמה עולה טבעת נישואין פשוטה

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

אז כמה עולה טבעת נישואין?

כל חתונה בכל קנה מידה היא אירוע יקר להפקה שכל פרט בו מוסיף לחשבון ההוצאות הטופח. לכן, לזוגות רבים מאוד חשוב לדעת כמה עולה טבעת נישואין. לשאלה זו אין תשובה אחת והיא משתנה בהתאם למקום רכישת הטבעת ולמאפייני הטבעות הנבחרות.

מקום רכישת הטבעת

חשוב להבין כי למקום רכישת טבעת הנישואין יש השפעה ישירה על מחירה: אם אתם רוכשים את הטבעות מחנות תכשיטים רגילה מחירה יעלה בהתאם למספר הידיים שהיא עברה מהיצרן ועד ללקוח. מנגד, ניתן בהחלט לחסוך בעלות הטבעות על ידי הזמנתן מחברה יצרנית כדוגמת Luxury-Jewelry מבית פרסג’יו יהלומים השוכנת בבורסת היהלומים ברמת גן ומספקת כבר עשורים רבים תכשיטי זהב ויהלומים במחירים זולים וכדאיים.

מאפייני הטבעת הנרכשת

מלבד מקום רכישת הטבעת גם למאפייני התכשיט כמו גודלו, עוביו, איכותו ומורכבותו יש השפעה ישירה על העלות. מתוך מרכיבים אלו, העיקרי הוא רמת טוהר הזהב הנמדדת בקראט עם מידה אופטימאלית של 24 קראט לזהב טהור. בפועל, בכדי ליצור תכשיט זהב יש צורך בסגסוגת של זהב עם מתכות אחרות אשר יכולות להיות גם 18 או 14 קראט. כך שהתשובה לשאלה כמה עולה טבעת נישואין פשוטה מתחילה במאות שקלים בודדים וממשיכה לאלפי שקלים כשזה מגיע לטבעת יקרה וייחודית.

הזמנת טבעת נישואין במחיר כדאי

הזמנת טבעת נישואין ישירות מהיצרן בעלות המתאימה לכיסכם מוצעת דרך האתר המאובטח שלנו. בנוסף, לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן, או צרו עימנו קשר בטלפונים 03-7513433 ו- 0543977973 או במייל luxuryjewelryil@gmail.com.