מה היא מידת האצבע שלה? השיטה לדעת את מידת האצבע

אתה עומד להציע נישואין ובחרת כבר עיצוב של טבעת אירוסין, אך אין לך מושג מה מידת האצבע של ארוסתך לעתיד? השאלה הזאת נשאלת שוב ושוב, ע"י לקוחות שבאים ללקצ'ורי תכשיטים לרכוש טבעת אירוסין, ובהרבה מקרים עושים על דעת עצמם וחוזרים שוב לתקן מידה. מהי השיטה לדעת את מידת האצבע?

אם אתה מאלו שכבר אחרי תקופה הרגשת שהיא האחת, תוכל לרכוש לה טבעת מכסף כמתנה ליום הולדת או לחג הקרב ובה, או סתם כמתנה ותהיה חכם לעשות את זה איתה שם ימדדו את האצבע שלה, ותזכור היטב מה המידה ליום הגדול. אם תרגיש סיכון בכך תוכל לספר לה על יום הולדת לאמא שלך או לאחותך (תנסה לדמיין מי בערך במידה שלה כדי שלא תחשוד) ותאמר לה שאתה מעוניין לרכוש טבעת. לכו יחד ותמדוד עליה את הטבעת ובמקסימום תגיד שלא מצא חן בעיניך, ולא תרכוש אבל את המידה שלה אתה בטוח תדע.

הכה את המומחית

השיטה לדעת את מידת האצבע היא חברות יש ויש הרבה, תבחר אחת מהן ,שתעשה לך עבודות שטח. בקש מהחברה לבקש מארוסתך טבעת לאירוע שיש לה בקרוב כי י אין לה משהו שמתאים לבגד שלה, כמובן הכל באלגנטיות וכמו חברות ביום יום, תבחר מישהי שלא תהיה רגשנית מידי ותהרוס הכל… שיטה זו מומלצת.

גר איתה? "תיקח" לכמה שעות אחת מטבעותיה

חלק מכם כבר גרים תקופה ארוכה יחד וחלק פחות, יש ציפיות שבקרוב אתה עומד לרכוש לה טבעת אירוסין. אל תיקח סיכון כלל, תחכה שיגיע העת ותוכל "להעלים" לה את אחת הטבעות, ולגשת לחנות תכשיטים קרובה למדוד מהי המידה. היכנסו לכל חנות תכשיטים שמוכרים טבעות ולאן דווקאטבעות אירוסין מיוחדות כל סוג.

אין מספיק זמן?

קח טבעת, דף, ועט, צייר את העיגול הפנימי והחיצוני של הטבעת, וחזור על כך בשנית רק כדי להיות בטוח שלקחת את ההיקף הנכון. אנו בלקצ'ורי תכשיטים כבר נדע את המידה בקלות.

לא הצלחתם בשום צורה להוציא ממנה את מידת האצבע? אל דאגה, לתקן מידה הוא לא סיפור גדול כלל, אך ידרוש מכם ליום ללא הטבעת. רכשתם טבעות אירוסין זולות בלקצ'ורי תכשיטים? תיקון מידה חינם לכל החיים!

כתיבת תגובה