צמיד טניס למה הוא נקרא צמיד טניס? כל הפרטים!

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

צמיד טניס לאחרונה זכה לחיפוש והתעניינות רב, ואפילו כמה וכמה רכישות אצלנו בלקצ'ורי. הרבה שאלות מה זה טניס, ולמה הוא נקרא כך הביא אותנו לכתוב מאמר זה שיתן לכם את כל המידע שצריך טרם רכישת צמיד טניס.

טניס הוא צמיד מדהים, יהלומים נוצצים ומבריקים בגודל אחיד מסביב היד. ניתן להשיג צמידי טניס בכמה עיצובים מהממים.

נשאלנו הרבה פעמים בעבר, היכן צמיד טניס קיבל את השם הזה? אתם עלולים גם לחשוב שצמיד טניס נמצאים איתנו כבר מאות שנים, אך זה לא העניין.

צמיד טניס ההיסטוריה

המושג נולד בשנות 1972-1989 על ידי השחקנית האלופה מארצות הברית כריס אוורט. במהלך משחק טניס פרוע באצות הברית, צמיד היהלומים שלה נקרע ונפל לקרקע. מנעול הצמיד הקרע וכריס אוורט ביקשה מסגל השופטים אישור לעצור את המשחק, עד תיקון צמיד היהלומים שלה. מאז אותו רגע, מי שמכר לה את הצמיד הפך למפורסם מאד בתחום התכשיטנות ותעשיית היהלומים בפרט. הזמנות של צמיד מסוג זה הגיעו בכמויות וזכו לשם צמיד טניס.

איך לבחור צמיד טניס מושלם?

שזה מגיע לרכישת צמיד טניס, אתה צריך להבחין איזה סגנון חיים יש לך. עכשיו אנחנו יודעים ששחקני טניס לובשים אותם, אז אם את שייכים לענף הספורט ולובשים צמידים עבים, תרצו לרכוש צמידי טניס יהלומים ולהתאים את עצמכם לסגנון הנכון.

טרם הרכישה ודאו שאתם במקום אמין בעל שם עולמי, אתם לא רוצים מקרה כמו של כריס אוורט שיחזור על עצמו. ודאו כי סוגר הצמיד חזק וכפול, אחרת הצמיד עלול להיפתח וללכת לאיבוד חלילה. צמידים שחזקים מידי ולוחצים גם לא טובים ועלולים להישבר, לכן ודאו למידה נוחה ונכונה.

חנות תכשיטים שמכבדת את עצמה תוסיף חוט זהב בנוסף לסוגר של הצמיד הקיים, על מנת למנוע אי נעימות במקרה של פתיחת הסוגר של הצמיד. מומלץ להתעקש לקבל את הצמיד כך.

סגנונות צמידי טניס

הצמיד בא ברוב המקרים שורה אחת של יהלומים באותו גודל מסיב ליד עם סוגר ביטחון, כיום יש כל כך הרבה עיצובים של צמידי טניס. הם יכולים לבוא כשורה אחת עם גודל אבני שונה, או כצמיד טניס 2 שורות ומעלה או חצי סיבוב כדי להוזיל עליות. לפניכם כמה מהצמידים הנחשקים המכרים ביותר.

צמיד טניס קלאסי שורה אחת

צמיד טניס יהלומים 1 קראט

אחד העיצובים הנמכר ביותר הוא צמיד טניס שורה אחת, תכשיט זה בהחלט מכבד את עצמו כתכשיט קלאסי ביותר, הוא משובץ יהלומים בכל הצמיד מסביב וכך גם לובשים אותו על היד. ניתן להשיג את זה בכמה ורציות של זהב, משקל ומידות. הם מדהימים וניתן ללבוש אותם מתי רוצים ולא רק לאירוע מיוחד. מתאימים לשימוש יומיומי.