איך לבחור טבעת אירוסין – המדריך לגבר

הגיע העת, החלטת שאתה רוצה שהיא תהיה לצידך לנצח. התחלת להתעניין בטבעות אירוסין, ובקרוב הרגע בו תציע לה נישואין עם טבעת אירוסין מיוחדת אותה בחרת אחרי מסע מרתק בחנויות התכשיטים ברחבי הארץ. אנו בטוחים שהיא תהיה מאושרת ברגע ההצעה, ותענה בחיוב.

באופן טבעי היא גם תתרגש מהבחירה של טבעת אירוסין אותה בחרת. ובדיוק שם המקום בו לקצ'ורי תכשיטים יכולה לעזור. וכן, לקצ'ורי תכשיטים רושמת לפניכם מדריך – איך לבחור טבעת אירוסין – רק על-מנת להפיק את התועלת המרבית מהכסף שלכם, לתוצאה מושלמת שהמיועדת תהיה מרוצה, וכי אחוזי ההצלחה להרשים אותה יעלו משמעותית. הנה כמה מההחלטות אותם תצטרך לקבל בעתיד, והטיפים שלנו כדי לעזור לך להחליט איך לבחור טבעת אירוסין למיועדת שלך.

טבעת אירוסין קלאסי עם יהלום

טבעת אירוסין סוליטר

הידעת? טבעות אירוסין קלאסיות מגיעים עם יהלום מרכזי בלבד, אך אתה לא יכול לדעת, האם זה הסגנון של טבעת אירוסין שהיא תרצה, או אולי משהו ייחודי יותר. קרוב ל90% מטבעות האירוסין משובצים ביהלומים או באבני חן, אם חברה שלך מיוחדת, ויש לה טעם אחר מיהלום או ספיר, אנו יכולים להגיד לך שזה לא שכיח כלל, ובהימור על איך לבחור טבעת אירוסין – יהלום או ספיר הם הימור בטוח.

יהלומים וספירים הם החומר הקשה ביותר באבני החן, יהלומים מדורגים  דרגה 10 וספירים דרגה 9. דרגה 1-10 בסולם המוס וצפיפות מינרליים. כלומר הם יחזיקו מעמד היטב על מנת לענוד אותם ביומיום. ספיר עולה פחות מיהלום, כך שאם תבחרו ספיר כאבן מרכזי לטבעת אירוסין תוכלו לקבל אבן גדולה יותר, עבור התקציב שלך לרכישת טבעות אירוסין. מטעה לחשוב שספיר הוא רק בצבע כחול עמוק, ניתן להשיג ספיר בצהוב, ורוד ועוד צבעים מהממים.

 

 תבחרו את צורת היהלום

טבעת אירוסין פרינסס

יהלומים יש להם מעל 10 צורות של חיתוך, ואין ספק החיתוך העגול הוא הבחירה הנפוצה ביותר. היהלום העגול נמכר יותר ב75% מכל יהלום בחיתוך אחר ולכן יהלום עגול יקר יותר. למעשה אתה יכול לחסוך עד כ40 אחוז בבחירת יהלום שאינו עגול. ישנם צורות חיתוך שלא עגול והם מאד פופולריים, ביניהם חיתוך המרובע (פרינסס) או חיתוך הקושון הנע בין עגול למרובע והחיתוך שלא מזכיר יותר את היהלום העגול.

 

 

 

 

בחר את סוג המתכת

טבעת אירוסין רויאל

סוג המתכת הנמכר ביותר לטבעות אירוסין הם: פלטינה, זהב לבן, זהב צהוב וזהב רוז גולד הוא הורוד. הפלטינה והזהב הלבן הם הנמכרים ביותר, המתכות דומות מאד אך הפלטינה יקר יותר בכ50%. על מנת לא לטעות ולרכוש את סוג וצבע הזהב שחברה שלך אוהבת, נסה לשים לב מה צבע הזהב של רוב התכשיטים שלה.

 

 

טבעות אירוסין – בחר את הסגנון

טבעות אירוסין וינטאג

היא תעדיף סגנון קלאסי ומודרני או סגנון טבעת אירוסין וינטג', טבעת אירוסין עם יהלומים צד נוצצים או יותר מאופק? לבחור סגנון של טבעות אירוסין, הוא אולי החלק הקשה ביותר בתהליך רכישת טבעות אירוסין. תנסה לראות את סגנון הלבוש שלה ביום יום, את הרהיטים שלה בחדר, את התכשיטים אותה היא עונדת בדרך כלל, הם אמורים לתת לך כיון טוב יותר ולהקל עליך בבחירת טבעת אירוסין, ולספק לך כמה רמזים, האם היא מעדיפה סגנון קלאסי ומודרני או סגנון טבעת אירוסין וינטג', טבעת אירוסין עם יהלומים צד נוצצים או יותר מאופק או שילוב של כל אלו יחד. כדי להפוך את ההחלטה לכם לבטוחה יותר אנו מציעים אפשרות החלפה של טבעת אירוסין עד 30 יום.

 

 

 

תנסו טבעת אירוסין בעיצוב אישי

אם אתה יצירתי ואתה מעוניין בטבעת מקטגוריה טבעות אירוסין מיוחדות אשר עוצבה אישית בשבילך והרעיון הוא שלך ובבלעדיות, בוא לביקור בלקצ'ורי תכשיטים ומעצב העל שלנו יעצב לך אישית טבעת אירוסין מיוחדת ובדיוק בטעם שלך.

תחליט מראש מה התקציב שלך לרכישת טבעת אירוסין

אין מחיר קבוע מראש אותה אתה צריך לקבל לפני רכישת טבעת אירוסין יהלום, בזבז מה שטוב לך ולפי התקציב אותו אתה יכול להרשות לעצמך. בעולם היהלומים את עלול ללכת לאיבוד אם תגיע ללא תקציב מראש. אנו כאן כדי להתאים לך יהלום או אבן חן לפי התקציב שלך, ולנצל את התקציב למקסימום שאפשר כדי להגיע לתוצאה מושלמת. ניתן לרכוש טבעות אירוסין ב24 תשלומים שווים.

כתיבת תגובה