האם תוכלו לנחש איזה טבעות אירוסין יוקרתיות יותר?

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין יוקרתיות הן המבוקשות ביותר, אך לא תמיד המילה יוקרתיות ייקח אתכם לטבעת עם יהלום בשווי אלפי שקלים. אנחנו בלקצ'ורי תכשיטים יצאנו לסקר שוק בשתי קבוצות בחניות התכשיטים במרכז, והתפעלנו מהבדל המחירים בין החניות של תכשיטי יוקרה. לא רק המחירים היו שונים לחלוטין על טבעת באותה משקל, גם היה ניתן לזהות מיד את העיצוב והאומנות של הטבעות. לפעמים נשלם על טבעת אירוסין יותר רק בגלל עיצוב עבודת יד או טבעות אירוסין מעוצבות בעיצוב אישי. ולכן אם תראו שוני בין המחירים בחניות התכשיטים בטבעות אירוסין יוקרתיות באותו משקל, נסו לרדת לפרטים של הטבעת ולראות האם מחיר יקר יותר לטבעת אירוסין באותה משקל מצדיק את התוספת במחיר.

טבעות אירוסין יוקרתיות זהב צהוב
טבעות אירוסין יוקרתיות – מה הספקנו ללמוד

כמובן שמדובר על טבעות אירוסין, אנו מאמנים שלא תג המחיר שלה היא הנתון מאחוריה אלא המשמעות שלה לכל אחד ואחת מכם. לכן לאחר שהבנו מה הסיבות להבדל המחירים בין טבעות אירוסין יוקרתיות לבין טבעות אירוסין זולות יותר, חשוב שנוודא שהיהלומים והזהב נעשו מחומרים טבעיים ואיכותיים. כמו שהמבוגרים מאיתנו היו אומרים, אם אתם מתכוונים להוציא סכום כסף לא מבוטל על טבעת יהלום חשוב לוודא שהיא הגיע ממקור טוב ואמין. לא יכולנו להסכים יותר!

לקצ'ורי תכשיטים מקפידים על עיצוב עדכני בכל התכשיטים שלה בכלל וטבעות אירוסין יוקרתיות בפרט. מעצב התכשיטים שלנו הוא מאסטר לעיצוב תכשיטים שמביא תוצאה מושלמת של אומנות ומסורת בטכניקות עדכניות. וכל זה בכדי לדאוג לכם שתציעו נישואין עם טבעות אירוסין יוקרתיות של פעם בחיים. לאחר המידע שקיבלתם למה טבעות אירוסין יוקרתיות נקראות יוקרתיות לא רק בגלל מה שרשום בתג, האם תוכלו לזהו טבעות אירוסין שיוצרו בלקצ'ורי תכשיטים? אנו בטוחים שכן.

המלצה: החלטתם לרכוש טבעת אירוסין, אך בגלל תקציב מוגבל מכל סיבה שלא תהיה התפשרתם על טבעת במחיר זול. נסו לבחור את הטבעת המעוצבת ביותר מבחינת העיצוב בזהב או טבעת אירוסין סוליטר שתמיד תתקבל בעבר ובעתיד תמיד תישאר בעיצוב עדכני.