המגמות הגדלות של טבעות אירוסין 2016

המגמות הגדולות של טבעות אירוסין 2016

בלקצ'ורי תכשיטים מעבירים ימים בהדרכת זוגות צעירים לבחור טבעת אירוסין שכובש את לבבם ומסמן מחויבות, ועיצוב טבעת יהלום המתאים לסגנון ולאישיות של כל אחד מלקוחתנו. אנחנו שמחים לשתף אתכם במקצת העיצובים של טבעות אירוסין ומהטרנד שראינו, הנה מקצת הטבעות שראינו במהלך שנת 2016 עד עכשיו.

עיצובים עדינים

יצא לנו לראות שזוגות צעירים חזרו לכיוון הקלאסי והאלגנטי בסגנון דק ועדין, גם בטבעות אירוסין וגם בטבעות נישואין. בדרך כלל טבעות בסגנון זה משובצים יהלומי צד קטנים ונוצצים ומוסיפים עליונות ונוכחות ליהלום המרכזי, כמו שניתן לראות בסגנון טבעת אירוסין יהלום המשלב יהלומים סביב היהלום המרכזי בשיבוץ פתוח.

סגנונות הלו ייחודיים

טבעות אירוסין "הלו" ברוב המקרים משלבים אבן בחיתוך עגול או קושון, למשך שנים טבעת הלו הייתה בטרנד, ככל הנראה בגלל הסגנון שמשלב בהם טבעות אירוסין וינטג' והסגנון הבוהק שלהם, או בגלל המראה שהאבנים הקטנות נותנות תחושה שהיהלום המרכזי גדול יותר.

יותר ויותר זוגות צעירים בוחרים בטבעת אירוסין בסגנון הלו עם אבנים קטנים מסביב ליהלום המרכזי, פעמים גם דאבל הלו מסביב ליהלום כמו טבעת אירוסין מסובבתהמדהימה.

טבעות אירוסין עם אבנים FACNY SHAPES

בעוד אנו בשיא המאמר על טבעות אירוסין 2016 ומה הכי נמכר בשנה זו, אין זה אומר שכל הדוגמאות שנמכרו בצורה מתמדת הן דווקא עם יהלום עגול. יותר ויותר זוגות צעירים בוחרים ביהלומים בחיתוך מפואר וייחודי, כגון: יהלומים בחיתוך קושון, יהלומים בחיתוך אמרלד ויהלומים בחיתוך אובל. טבעת אירוסין פרינסס נותן בהחלט להבין מהו טבעת אירוסין פרינסס ואיך אבן בחיתוך מרובע כמו פרינסס נראה בטבעת.

טבעות אירוסין זהב אדום (רוז גולד)

זהב אדום משדר חביבות ורומנטיקה ובזה הוא נהפך למבוקש בתחום טבעות האירוסין. זוהי בחירה הולמת של צבע זהב לטבעת אירוסין וינטאג' אך נראה לא פחות מודרני ומדהים בטבעות אירוסין בסגנון עדכני טבעות אירוסין 2016. גם הגברים במהלך שנה זו רכשו טבעת נישואין לגבר בצבע זהב אדום, רוב החיפושים של זהב אדום השנה היו טבעות נישואין זהב אדום לגבר, מעניין.

צאו לסיור מרתק בין שלל העיצובים מתוך קטלוג טבעות אירוסין 2016.

 

כתיבת תגובה