טבעות אירוסין בעיצוב אישי – עיצוב בלעדי וייחודי בשבילה

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

לקצ'ורי תכשיטים יפרש את רעיונות העיצוב שלכם ותדע להמיר אותם לתוצאה מושלמת, התכשיט שתרצו ישקף את אורח החיים שלכם, הסגנון שלכם ועוד. אנחנו תמיד עושים כמיטב יכולתנו, על מנת לעבוד במסגרת התקציב שלכם. אנו מציעים פגישה אחד על אחד, עם מעצב העל שלנו אצלנו במשרד, אנו נדריך אתכם בכל צעד ושעל, על-מנת להבטיח לכם חוויה מהנה, תוך כדי הבאת הרעיונות שלכם לידי ביטוי באופן מלא בתכשיט .אנו מתחלים את העיצוב על הנייר, לאחר שקיבלנו תמונה מה הרצון שלכם, אנו מציירים לכם את עיצוב התכשיט במחשב בתוכנה ריינו.

ריינו מצייר שרטוטים הנדסיים בסגנון מוצל וקו, כמו גם הדמיה בצבע מלא, אנחנו אפילו יכולים להראות לכם איך תראה הטבעת לאחר ייצור על האצבע, כך תקבלו פרופורציות אמת איך תראה טבעת אירוסין בעיצוב אישי. לאחר שנסיים את עיצוב התכשיט בריינו ותאשרו אותו, נצטט לכם משקל מדוייק של הזהב, היהלומים, גודל היהלומים, מספר האבנים ואיבוד המשקל לאחר גמר הצורפות. מחיר התכשיט יקבע לפי סיום התכשיט והמשקל שלו באותו הזמן שנסתיים.

אנו דורשים מקדמה לפני ייצור התכשיט של כ10% אנו בלקצ'ורי תכשיטים רוצים שהלקוחות שלנו יקנו תכשיטי יוקרה בביטחון שיש להם אחריות על שחיקה לאורך זמן.

טבעת אירוסין בעיצוב אישי – בואו נתחיל!

  1. בואו לפגישה אלינו או לחלופין שלחו לנו אימייל עם הרעיות שיש לכם לעיצוב טבעות אירוסיןואנו ניצור קובץ הדמיה עבורכם.
  2. לאחר אישור ההדמיה נתחיל בהליך היצור, הליך יצור טבעות בעיצוב אישי הוא בין 2 שבועות ל4 שבועות. ( שירות מזורז זמין על פי בקשה בתשלום נוסף).

כשרוכשים אצלנו טבעות בעיצוב אישי, העיצוב הוא חינם. לכן רצוי שתגיעו מוכנים עם הרעיון שיש לכם על מנת לחסוך זמן יקר לנו ולכם, חיסכון זמן נוסף הוא להגיע תמיד מוכנים עם מידת האצבע של המיועדת, אלו שרוצים להפתיע בהצעת נישואין ואין להם מושג מה מידת האצבע של המיועדת יכולים לשוב ולהקטין או להגדיל במידת הצורך את טבעת האירוסין.

לקצ'ורי תכשיטים מבטיחה שירות ואיכות מעל הכל ובטוחה שתספק לכם מחיר הוגן לתוצאה שתגיעו בבחירת טבעות בעיצוב אישי.