טבעות אירוסין זולות בשילוב אבני חן

טבעות אירוסין אבני חן מוגדרים טבעות אירוסין זולות

טבעות אירוסין אבני חן צבעוניות בדגש על ספיר ואבני חן צבעוניות כתחלופה ליהלום המשובץ במרכז טבעת אירוסין, הם גם יפות וגם עם אפקט מרהיב יותר. למרות שעל פי רוב טבעות אירוסין עם יהלום היא הבחירה הנפוצה ביותר, טבעות עם אבני חן מאד נערצות ונחשבות פופולריות. עם גוונים עשירים וברק נצחי, טבעות עם אבני חן צבעוניות כובשות את הלבבות של כלות העתיד בכל מקום.

אבני החן הקדומים ביותר הנם הספירים, הם גם הבחירה האידאלית עבור טבעות אירוסין אבני חן. ספיר אבן מדהים ושעיר בברק ונצנוץ, ועשיר במינרלים המשפיעים על חוזקו ואפשרותו להתמודד עם נזקי היומיומיים ויכולתם לעמוד בפני שריטות. ספירים מקבלים דירוג של 9 מתוך 10 בסולם זה. המינרל היחיד שמסוגל לשרוט ספיר הוא יהלום בלבד.

מבין אבני החן המבוקשים ביותר עומד ראשון ספיר כחול מלכותי עשיר, אשר זכה לפרסום וביקוש רב עקב טבעת האירוסין שקיבלה הנסיכה דיאנה, וכעת עונדת קייט מידלטון. הטבעת עם ספיר כול במשקל 8 קראט ומוקפת 14 יהלומים, ופנלופה קרוז עונדת טבעת בסגנון ספיר עתיק דומה במקצת. אם את אוהבת טבעת אירוסין בסגנון עתיק זה, תוכלי לרכוש אותו בקטן יותר ובמחיר משתלם בכל כיס אצלנו במוצר טבעת אירוסין דיאנה ולהגשים חלום.

תכשיטי אבני חן בצבעים מיוחדים

אם אתם אוהבים את הרעיון שניתן לרכוש טבעות אירוסין זולות בעזרת שיבוץ אבן חן במקום יהלום, אך לא מעוניינים בספיר כחול בסגנון טבעת אירוסין דיאנה, אל דאגה קיימים שפע של תכשיטי אבני חן עם צבעים יפים ונדירים. אבן הספיר מגיע במגוון צבעים כולל צהוב, ורוד, כתום, ירוק, סגול, וטורקיז. לקצ'ורי תכשיטים מציע לקהל לקוחותיה מגוון צבעים בקולקציה של טבעות אירוסין אבני חן שלנו. ספיר צהוב יתאים עבור נשים מושלמות בעוד שספיר לוקס יתאים להוספת חן.

טבעת אירוסין דיאנה

טבעת אירוסין עם אבן אמרלד ירוק

אמרלד היא עוד אפשרות המאפשרת לרכוש טבעות אירוסין מיוחדות אך זולות. גם באמרלד יש את ג'קי קנדי עם טבעת אמרלד במרכז ויהלומים בצדדים. לאחרונה נכנס טרנד האמרלד הירוק חזק יותר גם בטבעות לגבר וגם מאד משתלבים בתליונים ועגילים. עם זאת אמרלד לא עמידה כמו יהלום או אבן חן ספיר, יש לנקוט משנה זהירות בהתאם.

טבעת אירוסין עם אבן חן אדומה "רובי"

שילוב רובי בטבעת אירוסין אודם יכול להביא לתוצאה מדהימה ומיוחדת. ג'סיקה סימפסון עונדת טבעת אירוסין בשילוב אבן חן רובי אדומה בחיתוך עגול המוקף בשני יהלומים, ואשר אשי אחותה התארסה חבל שלה האוון רוס נתן לה טבעת אירוסין וינטג' העיצוב מדהים המשלב יהלומים עם רובינים.

לקצ'ורי תכשיטים מחזיקה במלאי מגוון גדול של תכשיטי אבני חן בכל הצבעים ובאפשרותכם לרכוש אותם לא משובצים או משובצים בתכשיטים. מומלץ לשלב אותם עם טבעות אירוסין, התוצאה מושלמת.

כמה עולה טבעת אירוסין אבני חן?

המשיכה אחרי טבעות עם אבני חן משך זוגות רבים, האפשרות לרכוש טבעת אירוסין בשילוב אבן חן במחיר זול בהרבה מיהלום הוא הסיבה העיקרית. ניתן לרכוש אבן חן גדולה בהרבה ומרשימה יותר בזול יותר. האפשרות לספק את בת הזוג עם תכשיט מכובד ונוכחות ללא מתחרים בעזרת אבן חן קלה יותר מיהלום. טבעות עם אבני חן גורמות לזוגות רבים להתרגש מאפשרות לרכוש טבעת אירוסין גדולה בהרבה בפחות כסף.

יש לכם עיצוב של טבעת אירוסין אבני חן שתרצו במיוחד בשבילכם? אנחנו נעצב לכם כל טבעת שתרצו לפי התקציב שתגדירו לנו מראש. זכרו! טבעות אירוסין מיוחדות בעיצוב אישי בלקצ'ורי תכשיטים תמיד עם תוצאות מושלמות.

כתיבת תגובה