טבעות אירוסין מהממות עד 2500 שח – מה נקבל?

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין מהממות עד 2500 שח לא מורידות מערך ההצעה אנו מאמינים ששווי הטבעת הוא לא באמת המחיר העומד מאחריו אלא המשמעות.

לאלו מכם שמעדיפים לבזבז פחות על טבעת אירוסין, יש אינספור אפשריות מדהימות לבחירה. בלקצ'ורי תכשיטים אנו מציעים מגון רחב של טבעות אירוסין זולות עד 2500 ש"ח, ואפילו הקצנו לכך קטגוריה משלו. היה לנו חשוב למקסם את התקציב שלכם בעיצובים מהממים כדי שתוכלו להגשים חלום בכל תקציב.

אם אתם מעוניינים לרכוש טבעות אירוסין בהישג יד תשקלו לרכוש אחת מטבעות האירוסין המוצגים לפניכם במשך הבלוג, אף אחת מהן לא עולה יותר מ2500 ש"ח אותם תוכלו גם לחלק ב12 תשלומים.

טבעות אירוסין מהממות בפחות מ2500 ש”ח

טבעת אירוסין בין הכוכבים
טבעת אירוסין סוליטר בין הכוכבים עם יהלום רבע קראט. מחיר: 2500 ש"ח

טבעת אירוסין החיים היפים

טבעת אירוסין החיים היפים בעיצוב הלו. מחיר: 2400 ש"ח

טבעת אירוסין וינטאג'

טבעת אירוסין וינטאג' עם יהלום רבע קראט ועד אבני צד. מחיר: 2300 ש"ח

טבעות אירוסין מיוחדות עד 2500 ש"ח ומה שמייחד אותם

אם אתם מחפשים טבעת אירוסין קלאסית, התחל לבדוק מה איזה תכונות בטבעת חשובות יותר עבורך. אם אתה מכוון לעיצוב ייחודי במיוחד, נסה טבעת אירוסין עם יהלום בחיתוך פנסי, כמו מרקיזה, ואם תרצה למקסם את הנצנוץ מומלץ להוסיף יהלומים קטנים מסביב. אם אתם מחפשים שהיהלום המרכזי יהיה בולט יותר מהכל נסו טבעת אירוסין סוליטר.

לקצ'ורי תכשיטים מביאה לכם את שתי האפשריות, טבעות אירוסין עם יהלום טבעי במחיר עד 2500 ש"ח. לחלופין ניתן לרכוש יהלום גדול יותר שעבר טיפול להשבחת היהלום מפגמים טבעיים, כך תוכלו להוזיל את עלות היהלום ולקבל יהלום גדול הרבה יותר. ברוב המקרים הטיפול לא תראה לעין בלתי מזוינת.

אם לבכם אומר לכם לבחור תכשיט עם יותר רושם ונוכחות שקלו לרכוש טבעת אירוסין עם יהלום מטופל וכך תוכלו לקבל טבעות אירוסין מיוחדות עם נוכחות גדולה יותר.

עוד טבעות אירוסין מהממות עד 2500 שח

טבעת אירוסין דיאנה

טבעת אירוסין דיאנה עם ספיר כחול ואבני צד. מחיר: 1950 ש"ח

טבעת אירוסין סוליטר קלאסי 2 משולב

טבעת אירוסין סוליטר עם יהלום רבע קראט. מחיר: 2200 ש"ח

רוצים להוזיל עליות? שקלו לשלב טבעת אירוסין אבן חן במקום יהלום. מגוון ענק של טבעות אירוסין עם אבני חן, כך תרוויחו כפול! גם הנחה על התכשיט וגם נוכחות בגדול ובצבע.

זכרו היטב כי לא חייב לוותר על נוכחות בגלל מחיר! עשו חושבים מה התכונות שתרצו בטבעת האירוסין שתרכשו, האם טבעות אירוסין וינטאג' עם יהלומי צד או סוליטר טבעיים או להוזיל יהלום גדול יותר על ידי בחירה ביהלום מטופל. וכמובן אבן חן יוזיל יותר מכולם.

האם את מאמינים שטבעות אלו פחות מ2500 ש"ח?