טבעות אירוסין מחירים – מה משפיע על גובה המחיר?

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

כמה אמורה לעלות טבעת אירוסין – טבעות אירוסין מחירים

טבעות אירוסין מחירים, זמנכם הגיעה וההתרגשות בשיאה לקראת הצעת הנישואין אותה אתם מתכננים זמן רב, איזה תאריך, המקום בו תציעו, מה תלבשו באותו יום והכי חשוב אם איזה טבעת אירוסין תציעו לה. בשוק הישראלי אין מחירון ספציפי כמה אמורה לעלות טבעת אירוסין, צעירים וסטודנטים שחסכו ממיטב כספם לטבעת יהלום ירכשו בממוצע טבעת בין 2000-4000 ש"ח. צעירים שזכו ונולדו למשפחה מבוססת יותר ירכשו בממוצע טבעת יהלום בין 5000-10000 ש"ח. ויש את העשירון העליון והשמיים הם הגבול ביהלומים. לקצ'ורי תכשיטים מייצרת טבעות אירוסין לקהל הממוצע בעיקר, אך קטלוג תכשיטי יוקרה לכל הקהלים תוכלו למצוא גם בלקצ'ורי בעיצובים בלעדיים.

חיסכון של אלפי שקלים איך אפשר לרכוש טבעות אירוסין בזול, לחצו כאן כדי ללמוד על שיטת הקנייה הישירה.

ממה מורכב מחיר טבעת אירוסין?

במאמר הקודם הסברנו מהם ה4C'S של היהלום כלומר 4 פרמטרים של היהלום הקובעים מהו המחיר שתשלמו על היהלום, אז כמובן גודל היהלום + איכות היהלום הם המרכיבים הראשונים ממנו נלקח המחיר. מהו המשקל הפופולרי ביהלום אותם אנשים רוכשים בישראל? 0.25 נקודות – חצי קראט הגודל הממוצע בישראל ליהלום מרכזי בטבעת אירוסין. כמובן  אדם יקבע לעצמו מה התקציב העמוד לרשותו ובהתאם לטעמו האישי. מרכיב שני הקובע את מחיר הטבעת הוא איכות היהלום (צבע + ניקיון + חיתוך) ניקיון היהלום הוא הקובע ביותר מבין המרכיבים שקובעים כמה אמורה לעלות טבעת אירוסין. ככל שהיהלום נקי יותר כך רמת הברק של האבן גבוהה יותר והמחיר בהתאם. צבע היהלום D-Z  כאשר D הוא הצבע הגבוהה ביותר ביהלום וככל שהרמה יורדת מD כך שווי היהלום פחות. מרכיב שלישי הוא חיתוך (ליטוש) גם במרכיב זה יש דרגות שקובעות למחיר טבעת אירוסין EXCELLENT, VERYGOOD,GOOD כאשר EXCELLENT הוא הרמה הכי גבוהה וקובע למחיר היהלום. סוד חיסכון נוסף אותה נגלה לכם הוא שאם תשבצו אבן צבע נמוך יותר אך בתוך זהב צהוב יראה בצבע גבוה בעין.

יהלומים מטופלים חיסכון של מאות שקלים

אם תרצו לרכוש טבעות אירוסין בזול תכולו לשלב אבן מרכזית מטופלת. יהלום מטופל הוא יהלום שעובר השבחה שנועד לשפר את המראה שלהם ואת רמת הניקיון. יהלומים מטופלים זולים בחצי מחיר כמעט מהמחיר המקורי של היהלום. הישראלים יעדיפו יהלום מטופל כי במחיר הרבה יותר נמוך יקבלו יהלום יפה ונוצץ ואף אחד מסביב לא ידע שהאבן מטופלת. יהלומים מטופלים יאפשרו לכם לרכוש יהלום גדול ומרשים יותר במחיר נמוך בהרבה יותר. טבעות אירוסין עם אבנים גדולות בארצות הברית בדרך כלל עם אבנים מטופלות.