טבעות אירוסין מיוחדות מבית לקצ'ורי תכשיטים

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין מיוחדות מבית לקצ'ורי תכשיטים כוללת קולקציה של טבעות סוליטר בעיצוב ייחודי של לקצ'ורי תכשיטים, בסגנונות שונים, קלאסי, מודרני, טבעות אירוסין וינטג' ובמחירים השווים לכל כיס. תכשיטי יהלומים מלווים אותנו לכל אירוע ואפילו ביומיום, לקצ'ורי תכשיטים שמה דגש על איכות גבוהה ופרופורציה של היהלום ורמת צורפות מושלמת. מכשירים מתקדמים ואנשי מקצוע מומחים המביאים תוצאה הנשמרת לאורך זמן רב.

טבעות אירוסין מיוחדות הם לא בחירה של מה בכך, טבעת אירוסין ודגש על העיצוב שלה חשובה לכל מי שעומד להציע נישואין, חלק מהתשובה של המיועדת גם קשורה לעיצוב הטבעת. הכלה שלך לעתיד מיוחדת ודורשת ושווה טבעת מיוחדת עם יהלום ברמה גבוהה. הטבעת תשאיר לה טעם לכל החיים, אם אתה יצירתי ויודע את טעמה היא לא תשכח את ההצעה ובמיוחד את טבעת האירוסין שרכשת לה מבית לקצ'ורי תכשיטים.

רוצים לגשת ישר ל10 הנמכרים ביותר באתר לקצ'ורי תכשיטים? לחצו כאן ותבחרו את טבעת החלומות שלה!

מותג LJ Luxury-jewelry.co.il מייצרים תכשיטים לחברות מובילות בעולם משנת 1978, הניסיון והדגש על הפרטים הכי קטנים בייצור תכשיטים הביאה להצלחת החברה בשוק האמריקאי. לאורך שנים יצוא תכשיטים לארה"ב ועכשיו ייצור תכשיטים בישראל על ידי המפעל שלנו ברמת גן.

דור שני ליהלומן, שם דגש על לקוחות צעירים המחפשים טבעות אירוסין זולות אך בעיצוב מושלם ויהלומים בגימור גבוהה. מלקצ'ורי תכשיטים תצאו עם תכשיט בעיצוב עדכני, קופסה מהודרת להצעת נישואין ותעודת גימולוגיה לתכשיט להערכת ביטוח, כך יגבר לכם הביטחון לגשת לכלה המיועדת ולבקש את ליבה לחיי נצח.

W01450-3 צהוב

טבעות אירוסין מיוחדות

סידרנו לכם באופן ברור את הקטגוריות של טבעות אירוסין מכל העיצובים באתר, רואים טבעות יהלום באתר אבל המחיר גבוהה בשבילכם? תבחרו לכם עיצוב שאתם אוהבים ואנחנו נדאג להתאים אותו לתקציב שלכם. באפשרותכם לחלק את הרכישה של התכשיט ל24 תשלומים שווים, וכך גם להקל על עצמכם כספית וגם ליהנות ממנו בדברים נוספים הקשורים לחתונה הקרובה.

היא תרצה ללבוש טבעות אירוסין מיוחדות ותכשיטים מעוצבים מבית לקצ'ורי תכשיטים ולהשוויץ איתם בכל מקום!