טבעות יהלומים מיוחדות – לא תמיד המיוחד יקר!

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין מיוחדות – עיצובים ייחודיים

טבעות אירוסין מיוחדות ומה שמייחד אותן, הם עיצובים ייחודיים המעוצבים על ידי מעצב על של תכשיטי יוקרה. בכל חנות תכשיטים שתבקרו בה תראו מיד את המגש עם טבעות אירוסין מיוחדות במקום בולט יותר מכל התכשיטים. כך גם אצלנו ב LUXURY JEWELRY יש קטגוריה טבעות אירוסין מיוחדות שם תוכלו להתרשם במגוון טבעות אירוסין ייחודיות בעיצוב בלעדי.

טבעות אירוסין מיוחדות זהב צהוב

טבעות אירוסין מיוחדות זהב צהוב תמיד נמכרות יותר מזהב לבן, על פי סקר לקוחות שבצענו זהב צהוב מועדף על כ70% מהם. חלק מהם אמרו שזהב לבן נראה להם "לא אמיתי" כמו תכשיטי כסף, וחלק מהם אמרו שטבעת זהב עם יהלומים צריך להיות זהב.  אצלנו ניתן להזמין טבעות אירוסין זהב צהוב וגם לבן מאותו עיצוב.

טבעות יהלומים מיוחדות – מה שונה?

טבעות יהלומים מיוחדות שלא כמו טבעות אירוסין עם יהלום מרכזי בלבד כמו טבעת אירוסין סוליטר, לא מדובר על טבעת אירוסין אלא על טבעות יהלומים מעוצבות ליום יום וכמתנה נחשקת בקרב נשים רבות. תוכלו לרכוש טבעות יהלומים מיוחדות בעיצוב אישי בלקצ'ורי תכשיטים ישירות מהיצרן וליהנות ממחירים ללא תחרות.

לא תמיד המיוחד יקר יותר!

טבעות אירוסין מיוחדות לא נקראות כך בגלל המחיר המופקע שלהם, אצלנו בluxury jewelry  תוכלו למצוא טבעות אירוסין מיוחדות בגלל העיצוב הייחודי שלהם גם אם מדובר על טבעות אירוסין עד 2500 שח. השקענו זמן וידע על כל עיצובי התכשיטים שתוכלו להתרשם באתר ואצלנו במרשד השוכן ברחוב תובל 21 ברמת גן, היכנסו לדף צור קשר שלנו ותוכלו לראות בדיוק היכן אנו מוקמים.

רכישת טבעת אירוסין מיוחדת במשרדנו הוא כמו פגישה אישית עם מורה פרטי שיסביר לך מה אתה קונה בדיוק. יהלומים הם לא עניין של מה בכך, יש 4 פרמטרים של היהלום שתהיו חייבים לדעת על היהלום לפני שתוציאו את כספכם מהכיס.

הרבה מכם טרם יציאתכם למסע חיפוש אחר טבעת יהלום נכנסים לגוגל ומתחילים את המסע שם, כך שאתם מגיעים כמעט ב80 אחוז עם עיצוב שתרצו לרכוש. רוצים לראות את המבחר המיוחד שלנו של טבעות אירוסין מיוחדות לחצו כאן!