טבעות נישואין וינטאג

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות נישואין וינטאג

להתחתן עם טבעת נישואין וינטאג'

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בוחרים להתחתן עם טבעת נישואין וינטאג' כפי שמוכרת חברת luxury-jewelry שבבורסת היהלומים ברמת גן. מדובר בטבעות ייחודיות, יפות ומעודנות מסוגי זהב שונים העומדות בתקנות ההלכה היהודית ומוצעות במגוון עיצובים מרהיבים.

טבעת בסגנון וינטאג'

טבעות נישואין וינטאג שחברתנו מייצרת באיכות הגבוהה ביותר ומספקת עבור מחירים משתלמים, הן טבעות מעוצבות בעלות חזות ייחודית בסגנון של פעם. מדובר בטבעות אופנתיות בעלות קו קלאסי מעודן שעיצובן שואב את השראתו מתקופות קודמות. למעשה. טבעות מרשימות ומבוקשות אלו יכולות לקבל השראה מתקופות שונות לאורך ההיסטוריה, לרבות ימי המקרא, תכשיטי רטרו משנות החמישים, בסגנון ויקטוריאני או מסגנון הארט נובו.

טבעות איכות מעוצבות

כל טבעת נישואין של חברתנו מיוצרת בקפידה על כל פרטיה בידיהם של רבי אומן מנוסים ומיומנים. העיצובים והחריטות של טבעות הוינטאג' מבוצעים בקפידה על כל פרטיהם הקטנים ביותר ומסופקים עם רמות גימור מושלמות. בנוסף, על מנת להבטיח את איכותה כל טבעת עוברת הליך קפדני של בקרת טיב בטרם היא מוצעת ללקוחותינו. כל זאת על מנת לספק לכם את התמורה הרבה ביותר עבור כספכם לשביעות רצונכם המלאה.

הזמנת טבעות נישואין מעוצבות

הזמנת טבעות נישואין בסגנון וינטאג באיכות גבוהה ביותר ובמחירים משתלמים מוצעת ישירות דרך אתר חברתנו. כמו כן, לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן או צרו עמנו קשר בטלפונים 03-7513433 ו- 0543977973 או במייל luxuryjewelryil@gmail.com.