טבעות נישואין לאישה זהב צהוב

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

הבחירה הקלאסית – טבעות נישואין לאישה זהב צהוב

אם אתם רוצים לבחור בטבעת נישואין מנצחת כדאי שתתמקדו בטבעות נישואין לאישה זהב צהוב כפי שמציעה Luxury-Jewelry. החברה מייצרת טבעות זהב צהוב לנישואין במידות ומשקלים שונים עם עיצובים בשלל סגנונות, לרבות אפשרות לעיצוב אישי. כל זאת עם שירות מהיר ומקצועי ועבור מחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס.

משמעות הגוון הצהוב של הזהב

על מנת ליצור מזהב טבעות ותכשיטים קשיחים ועמידים נוהגים ליצור סגסוגת של זהב עם מתכת אחרת המשפיעה באופן ישיר על הגוון המתקבל של הזהב. על מנת לקבל גוון צהוב מערבבים את הזהב עם מתכות כמו פלטינה או ניקל. יש לציין הגוון של הזהב אינו משפיע על מחירו אלא הוא מושפע ממרכיבי הסגסוגת שעורבבה. בעיקרון, ככל שהסגסוגת מכילה יותר זהב ממתכות אחרות כך עולה מחיר הטבעת. מידת טוהר הטבעת נקבעת בקראט ומתחילה בעשרים וארבעה קראט לזהב טהור, דרך שמונה עשרה קראט בה כמות הזהב הטהור עומדת על שבעים וחמישה אחוזים, ועד ארבע עשרה קראט עם כחמישים ושמונה אחוזי זהב טהור.

למה דווקא זהב צהוב?

שלא כמו זהב לבן, לטבעות נישואין מזהב צהוב יש גוון יותר עמוק ולכן הן מועדפות על ידי נשים רבות לאורך השנים, לא רק עבור טבעות נישואין אלא גם עבור מגוון סוגי תכשיטים נוספים כמו טבעות יהלום, טבעות אירוסין, תליונים ועגילים. בנוסף, בשנים האחרונות זהב צהוב המאופיין החזות וינטאג' עתיקה חזר לאופנה והוא מעטר את מיטב קטלוגי התכשיטים בעולם, מה שהפך את הטבעות מזהב זה למבוקשות מאי פעם. בנוסף לכך, לנשים רבות דווקא הגוון הצהוב של הטבעת יותר מחמיא, ויש נשים הרגישות לזהב לבן ולכן הן עונדות תכשיטים מזהב צהוב.

הזמנת טבעת נישואין לאישה מזהב צהוב

הזמנת טבעת נישואין לאישה מזהב צהוב עם עיצובים מרהיבים ועבור מחירים משתלמים מוצעת ישירות דרך אתר חברתנו. בנוסף, לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי, הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן או צרו עימנו קשר בטלפונים 03-7513433 ו- 0543977973 או במיילluxuryjewelryil@gmail.com.