טבעות נישואין קלאסיות

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות נישואין קלאסיות על זמניות

רוצים לקנות טבעת נישואין? רוצים ללכת על בטוח? ב-Luxury-Jewelry   תכשיטי יוקרה מבית פרסג’יו יהלומים תיהנו ממבחר איכותי של טבעות אירוסין וטבעות נישואין בשלל סגנונות, עם מחירי יצרן משתלמים במיוחד. בין היתר תוכלו לרכוש מאיתנו טבעות נישואין קלאסיות על זמניות העומדות בדרישות ההלכה המתאימות לכל אחד ואחת.

טבעת קלאסית ולמי היא מתאימה

טבעות נישואין קלאסיות הן טבעות חלקות בעלות קו מאופק, עדין ופשוט, נטול יומרה. אלו הן טבעות מקובלות ונפוצות מאז ומעולם במסורת היהודית לנישואין, ומתאימות לזוגות שאינם מבקשים להרשים עם טבעת מיוחדת אלא מחפשים דרך צנועה לסמל את איחודם בברית נישואין עם טבעת פשוטה ונוחה.

שלל עיצובים איכותיים

אנו מייצרים טבעות נישואין קלאסיות לאישה ולגבר באיכות גבוהה ביותר, המותאמות לדרישות ההלכה ובעלות עיצוב מעודן וסולידי. הטבעות מוצעות בכל מידה ורוחב מבוקשים עם שלל סוגי גימורים ומזהב צהוב, לבן ואדום. כמו כן, ניתן לרכוש טבעות עם חריטות עדינות על גבי חלקן החיצוני.

הזמנת טבעות נישואין קלאסיות

הזמנת טבעת נישואין קלאסית עבור מחיר משתלם מוצעת ישירות דרך אתר חברתנו. כמו כן, לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן או צרו עימנו קשר בטלפונים 03-7513433 ו- 0543977973 או במייל luxuryjewelryil@gmail.com.