טבעת אירוסין יהלום מרובע – חיתוך המאפשר לרכוש גדול יותר בזול יותר

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

אומנם חלק גדול מאיתנו לא יזכו לחגוג חתונה מלכותית כמו קייט מידלטון. אך כולנו יכולים להרגיש כמו נסיכים ביום החתונה שלנו.

יהלומים בחיתוך פרינסס הם במקום שני בחיפוש יהלומים לאחר יהלום עגול, ולכך סיבה טובה. טבעת אירוסין יהלום מרובע יש לה ברק ונצנוץ וחיתוך מהמם וכל זה מרוכז ביהלום אחד . מה שהופך אותו ליהלום מרובע מושלם.

קצת היסטוריה על טבעת אירוסין יהלום מרובע

יהלום בחיתוך עגול שינה את פני ההיסטוריה ביהלומים, יהלום עגול יוצר לראשונה בתחילת שנות 1900. הוא עקף במסחר את החיתוך האירופאי המיושן והסינגל קט. תכשיטנים רבים החלו לייצר את התכשיטים שלהם על פי היהלום העגול וזנחו כמעט לגמרי את החיתוך המיושן. ומאז המצאת צורות היהלומים הם ללא גבולות.

בערך באותו זמן ייצרו לראשונה יהלום אובל, הממציא בשם ישראל איצקוביץ פעל ליצירת החיתוך האהוב שהביא לעוד ועד חיתוכים אחריו כמו היהלום המרובע "פרינסס".

היתרונות של טבעת אירוסין יהלום מרובע

למרות שיהלום עגול הוא הנמכר ביותר בשוק היהלומים, יהלומים בחיתוך פנסי יש להם יתרונות לא פחות. יהלום מרובע בחיתוך פרינסס יופיע גדול יותר מיהלום עגול באותו משקל, גם ליצרנים יתרונות בייצור פרינסס מכיוון שהם מנצלים יותר את אחוזי הרווח מהגלם. משמעות הדבר שאין צורך ללטוש ולהפסיד גלם ולוותר על הפינות בכדי לייצר יהלומים עגולים, יהלום מרובע נתן אופציה לניצול הגלם לטובת היצרן. ולכן טבעת אירוסין יהלום מרובע זול יותר מטבעת אירוסין יהלום עגול באותו משקל.

סגנון טבעת אירוסין יהלום מרובע

נכון שתראו טבעת יהלום מרובע בהמון עיצובים, אך יש כמה עיצובים של טבעת אירוסין יהלום מרובע שמבליטים את החיתוך המיוחד של הפרינסס. טבעות אירוסין סוליטר עם יהלום מרובע בהחלט יתן לכם לשדר את החיתוך שאתם הכי אהבתם, ויבליט את המיוחדות שביהלום מרובע. נוכחות שלא משתמעת לשתי פנים. טבעת אירוסין פרינססה הוא השילוב המושלם של יהלומים קטנים ונוצצים בחיתוך עגול המקיפים את היהלום המרכזי הפרינסס ובכך נותנים לו הבלטה.

אין סוף אפשריות עיצוב עם יהלומים בחיתוך מרובע. אם חשקתם להציע נישואין עם טבעת אירוסין יהלום מרובע בואו לבחור מבין העיצובים שיש בלקצ'ורי תכשיטים. הושקעו בעיצובים טכניקות הבלטה מיוחדות ליהלום פרינסס שיהפוך את התכשיטים שלכם למושלמים.