כמה עולה טבעת אירוסין ממוצעת

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

אז כמה עולה טבעת אירוסין?

השאלה כמה עולה טבעת אירוסין מעסיקה כל מי שמתכנן להציע נישואין לבת זוגו. התשובה לכך אינה אחידה והיא משתנה בהתאם לסוג הטבעת הנבחרת והמקום שבו היא נרכשה. אם אתם רוצים לרכוש טבעת אירוסין במחיר משתלם במיוחד, מבלי לוותר על איכותה ועל עיצובה העדכני, כדאי שתגיעו לחברת Luxury-Jewelry מבית פרסג’יו יהלומים. מדובר בחברה ותיקה ומוערכת המייצרת ומייצאת תכשיטי יהלומים כבר יותר משלושה עשורים, ומציעה את מוצריה לציבור הישראלי עבור מחירים משתלמים במיוחד.

השפעת עלויות השיווק על מחירן של טבעות אירוסין

יש להבין כי התשובה לשאלה כמה עולה טבעת אירוסין ממוצעת משתנה בהתאם למספר הידיים שהיא עברה עד שהגיעה לצרכן. בדרך כלל טבעת עוברת מבורסת היהלומים לידי מתווך או משווק המוכר אותה לחניות תכשיטים שונות. הליך זה מקפיץ את המחיר הסופי של התכשיט בחנות לפי שלושה ממחירו המקורי בבורסת היהלומים. מכיוון שחברתנו הינה יצרנית תכשיטים  ולא חנות, המחירים שיש לנו להציע עבור טבעות אירוסין הינם נטולי פערי תיווך ומכאן גם הרבה יותר זולים.

טבעת אירוסין איכותית במחיר משתלם

מלבד עלויות נמוכות של טבעות אירוסין, חשוב לנו להעניק ללקוחות שלנו טבעות באיכות גבוהה ביותר עם עיצוב ייחודי ועדכני. ברשותנו קטלוג עשיר עם מגוון עיצובים עכשוויים של טבעות אירוסין המוצעות עבור מחירים כדאיים ועם שלל מבצעים. מתוך המבחר כל אחד יכול לאתר את הטבעת המתאימה לכיסו אשר תהלום את אצבעה הענוגה של אשתו לעתיד.

הזמנת טבעת אירוסין במחיר משתלם במיוחד

הזמנת טבעת אירוסין מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח והמתקדם שלנו. בנוסף, לביצוע הזמנות, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בבחירת טבעת הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן, או צרו עמנו קשר בטלפונים 03-7513433 ו- 0543977973 או במייל luxuryjewelryil@gmail.com.