מה מילות החיפוש הכי פופולריות של טבעות אירוסין בגוגל

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין בגוגל – מהן החיפושים הכי פופולריות במנוע החיפוש הגדול ביותר?

טבעות אירוסין ועד תכשיטי יוקרה, במשך שנים יהלומים עמדו במבחן אצל נשים רבות ונבחרו כתוספת ליופי שלהם ביום יום. אנחנו חושבים שהם תמיד היו. סוגי תכשיטי יהלומים שתמיד נשארו בטרנד העדכני כמו עגילי יהלומים צמודים, הם קלאסיים ולא נראה שיצאו אי פעם מהאופנה. מסקרנות ומצורך להבין מה מחפשים אחר טבעות אירוסין בגוגל עשינו מחקר, לבדוק משנת 2014-2017 מהן החיפושים הכי פופולריות אחר טבעות אירוסין. הצלחנו להביא תוצאות של תכשיטים שונים אשר החיפוש אחריהם הניבה תוצאות מרובות ונחשקות ביותר בשנים אלו. טבעות אירוסין רוז גולד ועגילי פנינה, התוצאות היו ברורות שבשנת 2015 זכתה בארצות הברית החיפוש אחר טבעות אירוסין רוז גולד בפער משמעותי משאר צבעי הזהב.

טבעות אירוסין מיוחדות מה נמכר בחנויות התכשיטים? תשאלו את הקמעונאים!

בחנויות התכשיטים או במעלי הייצור, יגידו לכם חד משמעית שטבעת אירוסין עם אבני חן כבשו את שוק טבעות האירוסין. כמו שניתן לראות במנועי החיפוש של גוגל, טבעת אירוסין ספיר כמו שניתנה לקייט מידלטון מהנסיך וויליאם גרם לנשים רבות לרצות העתק מדויק של טבעות אירוסין מיוחדותכמו של הנסיכה. בהחלט הסיבה להעלאת ההזמנות של טבעת אירוסין דיאנה. אותה ניתן למצוא בקטגוריה של טבעות אירוסין זולות במחיר חסר תקדים.

תכשיטים לגברים ידעו עליות ומורדות בחיפוש אחריהם במשך השנים בגוגל. אך נראה שהחיפוש ב3 שנים האחרונות במגמת עלייה, ככל הנראה עקב המודעות אחר נישואים של חד מיניים.

בזמן שלאנשים רבים יש העדפות מסוימות של טבעות אירוסין יוקרתיות, טבעות אירוסין מעוצבות זוכות ליותר פופולריות לאחר שסלברטי מסוים רוכש טבעת זו ומצטלם עם טבעת אירוסין מיוחדת כאשר בת זוגו עונדת אותה. כאשר קיין נווס נתן לקים קרדשיאן טבעת אירוסין בעיצוב אישי, עיצוב זה זכה להימכר רבות באותה שנה.

KimKardashianEngagementRing
בעשר שנים האחרונות יותר ויותר נשים עונדות טבעות אירוסין וינטאג', טבעת אירוסין סוליטר וגם טבעות אירוסין זולות. תוכלו לבחור טבעות אירוסין מיוחדות מדגמים שטרם נראו בחנויות כאן באתר לקצ'ורי תכשיטים. אצלנו תוכלו לעצב כל טבעת אירוסין החל מהעתק של טבעת אירוסין כמו של קים או כל רעיות אחר.