סודות איך להשאיר טבעות אירוסין מבריקות

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעת אירוסין דאבל הלו

סודות איך להשאיר טבעות אירוסין מבריקות אם תשמרי על כלל התנהגות אלו הנצנוץ יפזר ברק לכל עבר והיהלומים שלך יהיו מבריקים תמיד

ידוע שיהלום הוא החומר הטבעי החזק ביותר ביקום, הוא יכול לחתוך כל חומר אחר על פני כדור הארץ אך רק יהלום יכול ללטוש או לחתוך יהלום אחר. כחוזקו כך חולשתו! אומנם יהלום הוא החומר החזק ביותר ביקום אך עם נגיעה קטנה שלכם ביהלום בידיים חשופות יכול לגרום ללכלוך שומני שימנע נצנוץ מושלם כבתחילה שקיבתם אותו.

אז איך בכל אופן נשמור על טבעות אירוסין מבריקות? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על היהלום מבריק ונוצץ ומבקרה שכבר התלכלך איך לנקות אותו.

סודות איך להשאיר טבעות אירוסין מבריקות – לתחזק את היהלום שלכם בצומת לב רבה בהווה ובעתיד

לפעמים הפשוט נראה הרבה יותר פשוט ממה שחושבים… נסו לקחת מברשת שיניים והטבילו אותו בכוס עם מים ומעט סבון כלים, שפשפו בעדינות את היהלום מכל הכיוונים, ברוב המקרים תראו את התוצאה במיידי והברק יחזור ליהלום עם לכת שכבת השומנים שנצברו עליו. מומלץ לחזור על כך פעם בשבועיים על מנת לקבל אפקט נצנוץ מקסימלי. הסיבה שאנו ממליצים על מברשת שיניים כאידאלי לניקוי תכשיטים היא מכיוון שמברשת שיניים מצליחה להגיע הכי עמוק שאפשר המקרה שהיהלום משובץ בטבעת אירוסין.

לנקות יהלמים עם מברשת שיניים

מברשת שיניים אידיאלי לניקי תכשיטים מכיוון שהוא מסוגל להגיע יותר למקומות שכלי אחר מסוגל להגיע.

השתמשו במטלית ניקוי עדין

לאחר ניקוי טבעת יהלום במברשת שינים רצוי להשתמש במטלית רכה ולנקות ממש בעדינות. זכרו יהלום משובץ בטבעת זהב עם שיניים ואם לא נתנהג בהם בעדינות אנו יכולים לעקם שן ולהסתכן בנפילת היהלום ובאיבודו. חשוב ביותר לסגור את הניקוז בזמן שטיפת התכשיט לשם לא הייתם רוצים שתכשיט או טבעת אירוסין תיפול.

אל תשתמשו בחומרים שיכולים להזיק לזהב 

זהירות! כלור או אקונומיקה ושאר חומרי ניקוי ביתיים כולל משחת שיניים לעולם לא צריכים להיות חלק מחומרי הניקוי שלכם לניקוי תכשיטים. כלור וכל שאר דומים לו יכולים לגרום נזק לזהב שתופס את היהלום ובכך לאבד מחוזקתו עד כיד נפילת היהלום.

רכשתם טבעות אירוסין מיוחדות מלקצ'ורי תכשיטים? בואו אלינו ונדאג לניקוי התכשיטים שלכם בצורה מקצועית ללא שום סיכון.

מהם הסיכונים?

חלק מכם שרכשתם טבעות יהלומים קיבלתם תעודה גמולוגית ושם מופיע האם היהלום עבר טיפול או שהוא טבעי. אם היהלום מטופל לעולם אל תכניסו אותו לאמבטיית אולטרוסוניק, הטיפול יכול להישרף או להיעלם ויחזרו הפגמים וגרוע מכך.

מקור הברק ביהלום הוא בפסטים למעלה אותם תזהו כמו כוכבים על היהלום ונראים כמו אפקט של מראה. אם תנקו אותם תחזירו ליהלום את הברק המקורי שלו.