תכשיטי יהלומים במבצע

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

מבחר מרשים ויוקרתי של תכשיטי יהלומים במבצע

תכשיט יהלום מהווה מתנת יוקרה שכל אישה תשמח לקבל. עם  Luxury-Jewelry

מבית פרסג’יו יהלומים כל אחד יכול להרשות לעצמו תכשיטי יוקרה המוצעים על ידי החברה במבצעים אטרקטיביים במיוחד המתאימים לכל כיס.

תכשיטי יהלומים במחירים אטרקטיביים

חברתנו המהווה כבר דור שני בענף היהלומים ופועלת עוד משנת 1978 מתמחה בייצור תכשיטי יהלומים מעוצבים ברמות גימור גבוהות ובמחירי יצרן. זאת במגוון סגנונות וסוגים לרבות טבעות אירוסין, טבעות נישואין, תכשיטים לגבר, עגילים, צמידים ותליונים. הרצון שלנו לספק תכשיטי יהלומים במחירים אטרקטיביים נובע מהבנה שניתן להוזיל את עלויותיהם על ידי קיזוז הדרך שהם עוברים מהיצרן לצרכן. לשם כך רתמנו את הקדמה הטכנולוגית וכיום אנו משווקים תכשיטי יהלום ישירות דרך אתר חברתנו המאובטח ללא צורך במתווכים או שיווק דרך חנויות, המעלה את המחיר הסופי של המוצר בעשרות אחוזים. בנוסף לקניה ישירה דרך האתר שלנו, ניתן גם לרכוש את התכשיטים על ידי הגעה למשרדנו שבבורסת היהלומים ברמת גן.

שלל תכשיטי יהלומים במבצע

באתר שלנו תוכלו להתרשם משלל סוגים ודגמים של תכשיטי יהלומים במבצע, מהם כל אחד יכול לאתר את התכשיט המתאים לצרכיו, טעמו האישי וכיסו. כך למשל, תמצאו באתר שלנו טבעת אירוסין מדגם החיים היפים המוצעת עבור מחיר אטרקטיבי, בעלת נוכחות מרשימה ועיצוב יוקרה עדכני. דוגמא נוספת הינם עגילי יהלום צמודים מדגם רוז בעיצוב פרח לוטוס שבמרכזו יהלום, המוצעים גם הם במבצע ועבור מחיר משתלם במיוחד.

הזמנת תכשיטי יהלום במבצע

הזמנת תכשיט יהלום במבצע מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח והמתקדם של חברתנו. בנוסף, לביצוע הזמנות, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו למשרדי לקצ’ורי תכשיטים שבבורסת היהלומים ברמת גן או צרו עמנו קשר בטלפונים 03-7513433 ו- 0543977973 או במייל luxuryjewelryil@gmail.com.