תכשיטי יהלומים שנשברו לתקן או להחליף?

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

תכשיטי יהלומים שנשברו לתקן או להחליף?

תכשיטי יהלומים – מה יותר מתסכל מלמצוא יהלום או פיסת זהב שהתנתקו מהתכשיט הכל כך חשוב לכם. ראשית, תשמרו היטב על כל יהלום או חלק שהתנתק או נשבר במקום בטוח שלא יאבד. לא תרצו להפסיד דבר יקר ערך כל כך. בעוד שרשרת זהב שבורה אפשר לתקן בקלות, אילו היו חלקים חסרים הבעיה הייתה גדולה בהרבה. לאחר שדאגתם לשמור היטב על תכשיטי יהלום שבורים תרצו לחפש את הכתובת הנכונה לתקן ולאיזה צורף תכשיטים לגשת, או לחלופין חנות תכשיטים להחלפה או זיכוי חלקי לתכשיט חדש. לפניכם כמה רעיונות שיעזרו לכם להחליט מה לעשות עם תכשיטי זהב שבורים.

לתקן תכשיטי יהלומים שבורים

מה אנו מרווחים מתיקון תכשיטים? עקבו אחר ההמשך.

זול יותר

ברור לנו שלתקן תכשיטים זול יותר מלרכוש חדש, יהלומים אצלנו וכך גם הזהב. אם כסף הוא דבר חשוב לכם כעת ותרצו לחסוך בהוצאות, תיקון תכשיטים אידאלי עבורכם.

יחיד ומיוחד

אם רכשתם טבעות אירוסין בעיצוב אישי ואין עוד טבעות אירוסין מיוחדות מהסוג שרכשתם, תיקון תכשיטי יהלומים הוא הברירה היחידה שיש לכם. אם תרצו לחסוך בהוצאות ולא לעצב מחדש את הטבעת שתעלה לכם ככל הנראה כפול מתיקון.

תקנו תכשיטי יהלומים עם סֵנטִימֵנטָלִי 

למרות שמציעים לכם החלפה במחיר שווה, שקלו היטב לתקן תכשיטים עם משמעות כמו טבעות אירוסין או ירושה. חשוב שתשמרו תכשיטים עם היסטוריה ומשמעות ותיקון תכשיט מסוגים אלו ישמרו על אירועים משמעותיים כחשובים לכם לתמיד.

תכשיטי יהלומים

תחליפו תכשיטי יהלומים שבורים לחדש

בזמן שיש המון סיבות לתקן תכשיטי יהלומים שבורים, תיקון לא תמיד הבחירה הנכונה. בואו נבחן את היתרונות בהחלפת תכשיטי יהלומים שבורים בחדשים.

 להשתדרג

במקום להחליף לאותו תכשיט, אתה יכול להשתדרג ולקבל זיכוי חלקי על התכשיט הישן. שדרוג התכשיט יכול להיות יותר חזק מהקודם ולמנוע שבירת התכשיט בעתיד.

ההפרש במחיר יכול להיות זניח

לאחר שמכרתם את התכשיט הישן לחנות תכשיטים ההפרש שתצטרכו להוסיף לתכשיט חדש יכול להיות זניח. זה בהחלט סיבה לשדרוג.

לעתים החלפה מהירה יותר

אם אתם זקוקים לתכשיטים לאירוע קרוב, ככל הנראה לא יהיה לכם זמן להמתין עד שתקבלו חזרה את התכשיט. הרבה יותר מהיר וכדאי להחליף תכשיט שבור בחדש במצב הזה.

כפי שאתם יכולים לראות, לשתי האפשריות יתרונות משלהם. ההחלטה שתגיעו מה לעשות עם התכשיט השבור הוא הערך הפנימי של התכשיט. אם תכשיטי יהלומים שלכם עם ערך סנטימנטלי, תגלה שעלות התיקון בהחלט שווה את המחיר. בכל מקרה אם התכשיט הוא מסוג התכשיטים שלא בעיה להחליף ולרכוש חדש, קל יותר ועדיף להשתדרג במקרה זה.

לא משנה מה תחליטו לעשות אם התכשיט השבור, תהיו בטוחים למצוא חנות תכשיטים עם אמינות מעל הכל. לקצ'ורי תכשיטים קונה תכשיטים ישנים ושבורים ויכלה לשלם לכם מחיר הוגן עבורם וכמובן לשדרג אתכם בתכשיטים בעיצובים עדכניים במחיר ללא תחרות.