5 טבעות אירוסין הנמכרים ביותר ב2016 בלקצ'ורי תכשיטים

בלקצ'ורי תכשיטים יש לנו את העונג לעצב ולמכור טבעות אירוסין לאורך כל השנה. כל טבעת אירוסין שלנו יפה ומיוחדת, אך ישנן 10 טבעות אירוסין הנמכרות ביותר אצלנו. מאד קשה לבחור ביניהם כל ה10 לא פחות ממושלמות.

טבעת אירוסין סוליטר קלאסי

טבעת אירוסין סוליטר

טבעת אירוסין סוליטר עוד טרם יצאו עיצובים של טבעות אירוסין מיוחדות, היא כבר הייתה חיה ובועטת. העיצוב הקלאסי של טבעת אירוסין סוליטר עם 4 שיניים או 6 שינים התופסים את האבן המרכזית. ניתן לרכוש טבעות אירוסין סוליטר בזהב לבן, צהוב וורוד. 14K או 18Kאלו המקובלים לטבעת אירוסין. שימו לב לעיצוב טבעת זו המבליט את המיוחדות של טבעת אירוסין סוליטר קלאסי.

טבעת אירוסין מלכות

טבעת אירוסין מלכות זהב צהוב

עיצבו עדכני של טבעת אירוסין עם יהלום מרכזי ואבני צד, יכול להפוך הצעת נישואין למרגשת עוד יותר, שהיא תראה את העיצוב של טבעת אירוסין מלכות היא תשים לב מיד לכתר, המחזיק את היהלום המרכזי גבוה מעל כולם, ועשרות אבני צד מקיפים ומקשטים אותה. טבעת אירוסין מלכותהיא השנייה בכמות המכירות של טבעות אירוסין מעוצבות מבית לקשורי תכשיטים.

טבעת אירוסין רומנטי

טבעת אירוסין רומנטי

אם אתה רומנטיקן ומעוניין בטבעת בעיצוב ייחודי ורומנטי, טבעת אירוסין רומנטי היא העיצוב המתאים עבורך. זהב מסתובב 3D מסביב היהלום המרכזי עם פתחים לזריקת ברק היהלום לכל כיוון! אבנים קטנות נוצצים משובצים בצדדים ומוסיפות אפקט נצנוץ מהמם לטבעת אירוסין רומנטי. טבעת יהלום עם עיצוב 3D הוא עדכני והנמכר ביותר בשנת 2016 בלקצ'ורי תכשיטים.

טבעת אירוסין דיאנה

טבעת אירוסין דיאנה זהב צהוב

 

 

מאז נישאה הנסיכה קייט, חזר לאופנה הטבעת הוותיקה טבעת אירוסין דיאנה. עם ספיר כחול כהה ואבני צד המקיפים את הספיר ומוסיפים לטבעת נצנוץ מושלם. מאות אלפי טבעות כאלו נמכרו בכל הרשתות מאז האירוסין של קייט עם בחיר ליבה הנסיך וויליאם. גם אצלנו טבעת אירוסין דיאנה תפס תאוצה מאז ועד סוף שנת 2016 נמכרו טבעות אירוסין בעיצוב דיאנה בכל הסגנונות.

טבעת אירוסין 2016

טבעת אירוסין 2016

טבעת אירוסין 2016 זכתה להיות טבעת השנה של לקצ'ורי תכשיטים כמעוצבת והיפה ביותר בסגנון הוינאג'. וינטאג' אומנם סגנון ותיק אך לא יצא לרגע מהאופנה ולהפך שדרגו את העיצוב הוותיק בטכנולוגיה מתקדמת. תוצאה של עיצוב וינטאג בסגנון מתקדם כמו טבעת אירוסין 2016 מביאה אותה לזוכת השנה בעיצוב טבעת אירוסין מבית לקצ'ורי תכשיטים.

כתיבת תגובה