5 כללים עליהם יש להקפיד בעת רכישת יהלומים

למה לנו לרכוש יהלומים לא משובצים?

רכישת יהלומים – הסיבה הראשונה שנרצה לרכוש יהלומים רופפים, היא קודם כל כי קל יותר לבדוק יהלומים רופפים מיהלומים שנקבעו כבר מראש דרגתם, ומשובצים כבר בטבעת יהלום או כל תכשיטי יהלומים אחרים. שכן בחלק מהם הזהב מסתיר את הפגמים. כמו כן, מי שמחליט לרכוש יהלומים רופפים ביכולתם לעצב לעצמם תכשיט בטעם אישי, ולא לרכוש תכשיט מוכן. לא משנה מה הגיון שלך לרכוש יהלומים רופפים הקפד על הכללים הבאים:

כלל מס 1. למד מהי תעודה גמולוגית

לפני שאתם רכישת יהלומים הדבר החשוב ביותר שישdiamondלהבין הוא מהי תעודה גמולוגית. כאשר היהלום מתועד על ידי מעבדה גמולגית בודקת את היהלום ומספקת בדיקה מדעית מפורטת אודות איכות היהלום, והוא הוכחה לדבריו של המוכר הטוען לאיכות היהלום. תעודה זו שומרת על ערך היהלום לתמיד. שימו לב לא כל מעבדה גמולוגית אמינה! כשאתם רוכשים יהלומים דאגו שהיא תהיה מחמשת המובחרים. ביניהם GIA, EGL, IGL, HRD, IGI. תעודה היא גם אסמכתא לחברות הביטוח.

 

 

 

 

 

כלל מס 2. לפני רכישת יהלומים הגיעו להחלטות איזה לרכוש.

בכל רכישת יהלום diamond-stoneובמיוחד רכישת יהלומים, חשוב שתדעו בדיוק איזה יהלום אתם מעוניינים לרכוש עוד לפני שאתם מגיעים לחנות. חשוב לדעת בדיוק איזה איכות וגודל יהלום אתם רוצים. הרבה אנשים חושבים שלרכוש יהלום כמה שיותר גדול תמיד יותר טוב, אך זה לא העניין. ככל שהיהלום גדול יותר כך נדיר למצוא אבן איכותית, כך שכדאי לשים לב ל2 גורמים אלו ותגיעו להחלטה איזה פרמטר חשוב לכם על מנת להישאר בתקציב שלכם הגודל או האיכות. האם תרצו שיהיה לכם יהלום באיכות גבוהה אך קטן יותר, או יהלום גדול יותר אבל פחות איכותי.

 

 

 

 

 

כלל מספר 3. נהלו את זמנכם נכון!

engagementהאם אתם רוכשים יהלום כמתנה? או לשאלה מפוצצת שאם תענה בחיוב תשנה את חייכם? כשאתם יוצאים למשא למצוא יהלום שיתאים לכם מבחינת תקציב תחשבו את הזמן שיקח לכם למצוא יהלום ולאחר מציאת היהלום, הזמן לשבץ אותו בתוך טבעת אירוסין יפה אותה תבחרו לטעמכם. אצלנו בלקצ'ורי תכשיטים תאכלו לעשות הכל במקום אחד! רכישת יהלומים ועד מציאת טבעת אירוסין מאחד הטבעות מקטגוריתטבעות אירוסין שלנו.  בדרך זו תקבלו את כל היתרונות במקום אחד ותזרזו את תהליך היצור והמשלוח.

 

 

 

 

 

כלל מספר 4. ליהלום רופף יש 4 פרמטרים זכרו ושננו אותם

d364542c-884c-41c7-a3b8-44a22d41ba50-rs_768טרם קנייה של יהלום רופף ללמוד על ה4C'S של היהלום הוא בגדר חובה, כך תוכלו לקבל הבנה גדולה יותר אודות איך יהלומים מוערכים. מידע זה חובה טרם רכישת יהלומים. 1. צבע: הצבע מתייחס למראה של היהלום ונע בין D (הכי מבריק) לZ (הכי צהוב). ככל שהצבע נמוך יותר כך אפקט האור והאפקט הנצנוץ שלו נמוך יותר. 2. ניקיון: ליהלום יש פגמי לידה טבעיים, יהלום שללא פגמים הוא נדיר! ככל שיש פחות פגמים ביהלום כך הוא נדיר יותר ושווה ערך יותר. ניקיון יהלומים נע מהדרגה הגבוה ביותר FLOWLESS לנמוך ביותר I3, זכרו! יהלום גדול יותר ברוב המקרים יהיה עם יותר פגמים כי לרוב מצוי יהלומים קטנים נקיים יותר.

 

 

 

כלל מספר 5. לא להתבייש להתייעץ

%d7%aa%d7%a2%d7%95%d7%93%d7%94-%d7%92%d7%9e%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%aa-001אומנם אתם לקראת הצעת נישואין וההתלהבות וההתרגשות בשיא, אך אל לכם למהר כי מהירות מגיע מהשטן. אל לכם להסס ולמצוא את החבר שכבר עשה את הצעד והתעסק עם רכישת יהלומים בעבר, או לחלופין להתייעץ עם אדם מומחה ביהלומים לפני. אם אתם מרגישים שאתם לא שולטים מספיק ב4 פרמטרים של היהלום, או תרצו לדעת יהלום באיזה חיתוך, ניקיון, משקל, וצבע יתאים לתקציב שלכם. אם מתחשק לכם לקבל עצה מגורם שלישי אל תהססו להתקשר אלנו או לחלופין לשלוח מייל ואפילו לתאם פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם אחד מהגמולוגים שלנו. נשמח לתת לכם תשובות לשאלות שלכם על מנת שתרגישו בטוחים עם ההחלטה שלכם.

לא משנה הסיבה שאתם רוכשים יהלום, אחרי שתדעו מידע זה היטב, תמיד תהנו ללכת ולהתעניין ביהלומים רופפים ואפילו רכישת יהלומים.

כתיבת תגובה