5 עיצובים חדשים של חודש נובמבר

5 עיצובים חדשים של חודש נובמבר

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין מיוחדות 5 עיצובים חדשים של חודש נובמבר

5 עיצובים חדשים של חודש נובמבר שיתנו לכם לחשוב אחרת על עיצוב טבעות אירוסין מיוחדות. עיקר המחשבה של המעצב להביא תוצאה מקסימלית של נוכחות על האצבע ולשמור על המראה הקלאסי והעדין. כיום לרכוש טבעת אירוסין סוליטר הוא תהליך פשוט לבחור עיצוב של טבעת זהב פשוטה בה ניתן לשבץ יהלום בודד ברכז ואתם מסודרים. הזמנים השתנו והדרישה לעיצוב טבעות אירוסין מיוחדות שישמרו על עיצוב קלאסי ועדין עלה משמעותית. אנו גאים להציג לכם את ה5 טבעות האירוסין המיוחדות של חודש נובמבר.

טבעת אירוסין ג'ם – אוהבים טבעות אירוסין מעוצבות בעיצוב וינטאג'? החודש פינקנו אתכם בעיצוב טבעת אירוסין וינטאג' השומר על מראה קלאסי תוך שילוב המראה העתיק המנצח.

 טבעת אירוסין ג'ם זהב לבן

טבעת אירוסין ג'ם משלב יהלום במשקל חצי קראט ומעלה ומסביב יהלומים קטנים משובצים בעיצוב וינטאג' מיוחד. בכל צד 10 יהלומים קטנים משובצים בטבעת זהב לבן או צהוב לבחירה חופשית במוצר. לפרטים נוספים אודות טבעת אירוסין ג'ם לחצו כן.

טבעת אירוסין אמנדה – העיצוב אמנדה מאד מזכיר את העיצוב של טבעת דיאנה של הנסיכה אך עם יהלום עגול במרכז ועוד יהלומים בצד הטבעת. טבעת אמנדה מלאה נצנוץ ונוכחות על האצבע ובהחלט שייכת לטבעות אירוסין מיוחדות.

טבעת אירוסין אמנדה זהב לבן

טבעת אירוסין אמנדה משלב יהלום במרכז החל מ0.70 קראט ונחשב כטבעת אירוסין יוקרתית הן בגלל העיצוב והן בגלל המחיר שהחל מ10,000 ש"ח. רוצים לראות איך הטבעת נראית על האצבע? לחצו כאן.

טבעת אירוסין בריידל – טבעת אירוסין יוקרתית מלאה נוכחות עם יהלום 0.70 קראט במרכז, מסביב עיצוב HALO העוטף את הילום המרכזי עם יהלומים קטנים ונוצצים. טבעת שלא משאירה ספק במראה היוקרתי עם דמיון ליהלום גדול בהרבה יותר.

טבעת ארוסין בריידל מתאימה לאלו שאוהבים את סגנון הHALO תתאים במיוחד, טבעת מלאה חיים עם 2 שורות של אבנים קטנים מהצד עליו משובץ יהלום מרכזי גדול ומסביב יהלומים קטנים. רוצים לדעת כמה היא עולה? לחצו כאן.

טבעת אירוסין אמרלד – לא כולם רוצים להיות סטנדרטים ורוצים טבעות אירוסין מיוחדות ביניהם יהלום בחיתוך אמרלד משובץ בטבעת אירוסין קלאסית ועדינה כמו זו שקראנו לה בשם.

טבעת אירוסין אמרלד זהב לבן

טבעת אירוסין אמרלד מלאה נוכחות בזכות האבן אמרלד שהיא מאורכת ועיצוב HALO מסביב מוסיף לגודל היהלום המרזי שהל מחצי קראט יהלום. רוצים לראות סרטון של הטבעת המושלמת הזו? לחצו כאן.

טבעת אירוסין פרינסס וינטאג' – העיצוב המנצח של חודש נובמבר שילוב של וינטאג' עתיק וחיתוך של יהלום מרובע. טבעת אירוסין יהלום מרובה בעיצוב מושלם עם טבעת מלא עיצוב ונוכחות.

טבעת אירוסין פרינסס וינטאג' מרובע

טבעת אירוסין מיוחדת מלאת חיים בסגנון העתיק אך בעיצוב עדכני מתוך קטלוג טבעות אירוסין 2019 החל ממחיר 5800 ש"ח ומעלה. לצפייה בתמונות ופרטים נוספים לחצו כאן.

לסיכום: טבעות אירוסין מיוחדות במגוון עיצובים חדשים ועדכניים עם נגיעות של וינטאג' ועוד… יעלו בהמשך החודש. יש לעקוב!

עשו לנו לייק בדך הפייסבוק או בטוויטר ועקבו אחרינו באינסטגרם ותהיו מעודכנים בעיצובים חדשים ומבצעים מיוחדים.