5 טבעות אירוסין וינטאג' חדשות ומושלמות

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

5 טבעות אירוסין וינטאג' חדשות – ליהנות מהעיצוב העתיק ולהיות עדכני

5 טבעות אירוסין וינטאג' חדשות מתוך קטלוג טבעות אירוסין 2019 המשלב טכנולוגיה עדכנית ותוצאות מדהימות. מי שאוהב טבעות אירוסין בעיצוב עתיק יכול גם השנה להמשיך ליהנות מעיצובים אלו, העיצוב יפה יותר, מיוחד יותר ועדכני יותר. לאחרונה לקצ'ורי תכשיטים החלה בעיצוב הקטלוג החדש ולכן אנו ממליצים, קחו כמה דקות מזמנכם ותיהנו מטבעות אירוסין וינטאג' מעוצבות. החמישייה החדשה יפתח לכם את הדמיון ויוכיח לכם שהעתיק הוא העתיד החדש.

טבעת אירוסין ג'ם

וינטאג' וכל טבעת אירוסין המשלבת את העיצוב העתיק תהיה יפה ומושלמת. טבעת אירוסין ג'ם משלבת עיצוב טבעות אירוסין וינטאג' ונגיעות של טבעות אירוסין קלאסיות והתוצאה המושלמת לפניכם. את העיצוב ג'ם עיצבנו ליהלום מרכזי ממשקל 0.30 ועד טבעת אירוסין 1 קראט.

טבעת אירוסין פבליון 

פבליון עיצוב מרענן של טבעות אירוסין וינטאג' מתוך קטלוג טבעות אירוסין המשלב עיצוב בזהב בצורת חיטה וכן שיניים בעיצוב לבבות המחזיקות את היהלום המרכזי. טבעת אירוסין עדינה ומעוצבת, 4 יהלומים קטנים ונוצצים בצדדים בלבד, על מנת להבליט את העיצוב של החיטה.

טבעת אירוסין טיילור

טיילור הדוגמנית חברה של הזמר בן זיני היא הראשונה לענות את טבעת האירוסין טיילור הקראת כך על שמה. טבעת אירוסין טיילור מלאת נוכחות ומרשימה מאד, כל מי שתראה את הטבעת פשוט תרצה גם. רוצים לראות את הדוגמנית עם הטבעת? לחצו כאן.

טבעות אירוסין וינטאג' רק עם יהלום עגול? לא!

לקראת השקת קולקציית התכשיטים של שנת 2019, אנו גאים כבר להציג לפניכם טבעות אירוסין מיוחדות מתוך קטלוג טבעות אירוסין 2019. ביניהם אפשר לראות בבירור את ההבלטה של היהלום בחיתוך אמרלד, אובל, רדיאן ופרינסס. יהלומים בליטוש אלו קיבלו מעמד מיוחד השנה ויובלטו במהלך משך השנה עם עליית מאות טבעות אירוסין מעוצבות לאתר.

טבעת אירוסין אובל וינטאג'

כיום יהלום אובל נכנס חזק מאד לכל הקשור לטבעות אירוסין להצעת נישואין. תראו יותר ויותר עיצובים עם היהלום המיוחד אובל בכל מיני ורציות. טבעות אירוסין סוליטר במיוחד וכן טבעות אירוסין מעוצבות כמו וינטאג'. ניתן לשלב בעיצוב הנוכחי יהלום החל מ0.35 קראט.

טבעת אירוסין פרינסס וינטאג'

היהלום המרובע בשם פרינסס תופס תאוצה בכל הקשור לעיצוב טבעות אירוסין בפרט ותכשיטים בכלל. לאחרונה עיצבנו את הטבעת הזו וניתן למצוא את העיצוב הזה גם בטבעת אירוסין וינטאג' עגולה.

עשו לנו לייק בדך הפייסבוק או בטוויטר ועקבו אחרינו באינסטגרם ותהיו מעודכנים בעיצובים חדשים ומבצעים מיוחדים.