טבעות אירוסין זהב צהוב – מה קובע את צבע הזהב ומחירו?

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין זהב צהוב – מה יש לנו להציע?

טבעות אירוסין זהב צהוב למה הרוב מעדיפים זהב צהוב ואילו טבעות אירוסין ניתן לרכוש בזהב צהוב? אז כדי לעשות לך סדר בראש, כל הטבעות שיש לנו באתר תוכלו לרוש בכל צבע זהב שתרצו. אם העדיפו שלכם היא טבעת אירוסין זהב צהוב תוכלו לבחור זאת באחת הורציות בדף המוצר של אותה טבעת אירוסין.

מה זה בכלל זהב צהוב?

כדי להסביר את ההבדלים בין זהב צהוב לזהב לבן או ורוד, נסביר קודם שכל תכשיט ומוצר העשוי זהב מתבסס על שילוב של זהב טהור למתכות נוספות. השילוב עצמו מכונה סגסוגת. זהוב טהור 24 קראט הוא עדין ורך מידי בכדי לקבל תכשיט או כל דבר מה קשיח מזהב. בגלל זה, מערבבים את הזהב 24K עם מתכות אחרות וכך הזהב מקבל על פי כמות המתכות שערבבו עם הזהב הטהור את הדרגה שלו 18K 14K. האחראים גם על צבעו של הזהב הם הערבוב של הזהב עם מתכות כמו כסף, נחושת ואבץ המייצרת סגסוגת אחידה של זהב צהוב 14 או 18 קראט.

לאחר שהבנו מה קובע את צבעו של הזהב ואת דרגתו של הזהב הצהוב לחצו כאן לקרוא על טבעות אירוסין זהב לבן.

טבעות אירוסין זהב צהוב או זהב לבן מה שווה ערך יותר?

אנשים יכול לטבעות ולחשוב שזהב צהוב הוא הצבע המקורי של הזהב ולכן נחשב כיקר יותר. ויש שחושבים שהזהב הלבן לא נחשב כזהב כלל, חשוב לדעת מה הגורם לצבע ולא לטעות ולהטעות. צבע הטבעות אירוסין בין אם זהב טבעות אירוסין זהב צהוב או לבן לא הצבע קובע את המחיר. אז מה כן משפיע על קביעת המחיר? ערבוב הסגסוגת, החומרים ששולבו יחד עם הזהב, ככל שטבעת אירוסין זהב צהוב או לבן יכיל יותר זהב טהור ופחות ערבוב מתכות ככה הוא יקר יותר. 18 קראט יקר יותר מ14 קראט ו24 קראט זה זהב טהור.

תעקבו אחר הטבעות שאנו מעדכנים באתר יום יום, יש מבצעים בקטגוריית טבעות אירוסין במבצע שמתעדכנים יום יום. עיצובים חדשים ובלעדיים ללקצ'ורי תכשיטים!