טבעות אירוסין 1 קראט – איך יש כאלה בזול יותר משמעותית?

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין 1 קראט – מה לבדוק לפני שרוכשים?

טבעות אירוסין 1 קראט מפורסמות בתקופה האחרונה במחירים זולים. איך הגיוני שניתן לרכוש טבעת אירוסין עם יהלום קראט ב 5000 ₪ או ב 7000 ₪ ? לפני שנסביר מה מסתתר מאחורי מבצעים אלו נעדכן אתכם שמחיר נורמלי ליהלום קראט בטבעת אירוסין יחל ב13000 ₪ ומכאן נשאיר את הדמיון למחיר שמסתיים. אז איך בכל אופן מתפרסמים יהלום במשקל 1 קראט משובץ בטבעת אירוסין בסכום של 5000-7000 ₪? זכרו המידע שתחשפו אליו יקר ערך לכל אחד ואחת מכם שיוצא למשא חיפוש אחר טבעות אירוסין.

יהלום 1 קראט "מטופלת"  – מהו יהלום מטופל?

הגעתם לחנות תכשיטים שמוכרת יהלום 1 קראט בזול משמעותית מחנויות אחרות? תשאלו האם היהלום עבר טיפול? נסדר לכם את האוזן, יהלום מטופל מגיע מאותו המקור של כל היהלומים הטבעיים שנכרו מהאדמה. היהלום המטופל בדרך כלל היה עם פגמים פנימיים, אבן לא נקייה ברמה קשה שהיה ניתן לראות בעין גם ללא משקפת פי 10, איתה משתמשים היהלומנים לחפש פגמים ביהלומים. קיים טיפול בטכנולוגיה מסוימת לטפל ולהעלים את הפגמים וכך בעין בלתי מזוינת לא יהיה ניתן לראות את הפגמים. התהליך מתבצע בבדיקת האבן על ידי מומחה בטיפול והשבחה של היהלומים ואם הפגמים על פני השטח ניתן להוציאם בחומצה ולמלא את הסדק שנוצר ביהלום עם הזרקה של סיליקון שקוף.

מה הסיבה שיהלום מטופל זול משמעותית ממחיר יהלום לא מטופל?

חשבו פעמיים לפני רכישת טבעת אירוסין 1 קראט מטופלת, אחת הסיבות למחיר הזול של היהלום המטופל הם כי חלק מהטיפולים לא מחזיקים לאורך זמן ואחרי כמה שנים תישארו עם יהלום ללא חיים וברק. טיפול חוזר ליהלום מטופל ידרוש מכם לבוא למקום שמשבחים היהלומים ולהסיר את היהלום המטופל (כרגע פגום) מהטבעת אירוסין ולמלא את היהלום שוב בסיליקון. כמובן אחרי התהליך לשבץ את היהלום שוב בטבעת דבר ששוב יעלה לכם כסף נוסף. המלצה שלנו: לטבעת אירוסין ובמיוחד לטבעת אירוסין 1 קראט לא לרכוש יהלום מטופל.

זהירות! אם תגיעו לחנות ויציעו לכם "יהלום משודרג" ביקשו לדעת איזה "שדרוג" הוא עבר. (טיפול) כמובן שהדרך הזו לא שקופה כלפי הלקוח ומצריך את הלקוח לחשוב פעמיים אם לרכוש במקום שכתחילה לא ישרה בלשון המעטה.

לסיכום: רכישת טבעות אירוסין יוקרתיות עם יהלום 1 קראט או פחות יצריך מכם בדיקה יסודית מה רמת האמון של החנות או האתר בו אתם רוכשים.

במאמר הבא נסכם לכם מהו תעודה גימולגית ואיך לקרוא תעודה גימולוגית.