טבעת אירוסין במבצע והבדל המחירים בשוק

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין במצבע חודש מרץ

טבעות אירוסין במבצע והמשמעות הנלוות, יגרום לכם לשנות מסלול מחדש לפני רכישת טבעת אירוסין. אם כבר ראיתם מודעה ברחוב או באינטרנט על תכשיטים במבצע, נמליץ לכם לבדוק האם המציע חנות או יצרן? למה זה חשוב לנו המידע הזה? וכמה נחסוך באמת אם נגיע למחיר ה"מבצע" ללא המבצע שהחנות מציע לנו. הדבר החשוב ביותר שיש לכם לפני רכישת טבעות אירוסין בפרט ותכשיטי יהלום בכלל הוא המחיר הנמוך והמשתלם ביותר ללא פגיעה באיכות המוצר. יש דבר כזה! המקור ליהלומים ולתכשיטים הוא הבורסה ליהלומים שברמת גן, לאחרונה עשרות יצרני יהלומים החליטו כאסטרטגיית שיווק להתחיל למכור ישירות ללקוח הפרטי. לכם הלקוח הפרטי נשאר רק ליהנות ממחיר פחות עד 70% מהחיר בחניות התכשיטים מחוץ לבורסה.

טבעות אירוסין זולות במחיר אך יוקרתיות בגודל ובעיצוב

אתם מוזמנים לצפות בקטלוג החדש שלנו הנקרא קטלוג טבעות אירוסין 2019 ולמצוא את העיצובים המושלמים ביותר והעדכניים ביותר בשוק התכשיטים בכלל וטבעות האירוסין בכלל. כאן תבינו את הכוונה טבעות אירוסין זולות מכיוון שכל הפרטים של התכשיט ומה שתקבלו שקוף בדף המוצר ונמוך יותר עד 70% מהמחיר בחנויות. טבעות אירוסין במבצע שבחניות עדיין אחרי פערי תיווך ולפעמים אף יותר מיד שלישית. הגודל של היהלום וטבעות שתקבלו ישירות מהיצרן שונות לגמרי. סוד: גם באיכות!

אנו בלקצ'ורי יהלומים ותכשיטים מעדכנים על בסיס יומי עשרות עיצובים חדשים של טבעות אירוסין זולות ובמבצע של מחיר כל השנה. כל זה כי הגעתם ישירות ליצרן, אנו מייצרים יהלומים ותכשיטים כאן בישראל! מעצב העל שלנו יכול לעצב לכם טבעת אירוסין או כל תכשיטי היהלומים שחלמתם לרכוש אך בגלל המחיר נמנעתם. אל תהססו צרו קשר איתנו עוד היום והגשימו חלום לרכוש יהלומים ותכשיטים ישירות מהיצרן.

זהירות: לאחרונה יצאו לשוק התכשיטים יהלומי מעבדה והם כבר פזורים בהרבה מאד חנויות תכשיטים, תשאלו את המוכר האם אלו יהלומי מעבדה לפני הרכישה. אנו בלקצ'ורי תכשיטים סוגרים את הדלת בפני תחלופות ליהלום הטבעי.

טבעות אירוסין במבצע חודש מרץ כנסו לקטגוריה ותיהנו מעיצובים חדשים ומחירים השווים לכל כיס ללא פערי תיווך.