טבעות אירוסין זהב צהוב

טבעות אירוסין זהב צהוב והייחודיות בצבע הזהב

מעצבי תכשיטים ותכשיטנים יש להם אפשריות גיוון בצבעים של התכשיט, כיום ששוק הפלטינה והפלדיום נכנס חזק יותר, עדיין תכשיטי זהב בין המובילים בתחום התכשיטים. ידע מוקדם על טבעות אירוסין זהב צהוב לבין טבעות אירוסין זהב לבן הוא דרך מצוין לצמצם את האפשריות בחירה שלך ולמקד אותך על תכשיט שתתאים לך. כאן נסתכל על סוגים שונים של זהב, במטרה לעזור לכם לבחור את התכשיט שתתאים לכם.

טבעות אירוסין זהב צהוב

טבעות אירוסין זהב צהוב

כשרואים זהב צהוב אנו עלולים לטעות וחשוב הנה יש כאן טבעת מזהב טהור, לכן אנו נסביר לכם מהו הזהב הצהוב שמשמש טבעות אירוסין זהב צהוב ואף לבן ואדום. טבעת אירוסין זהב צהוב נעשה בשילוב של חומרים של אבץ ונחושת, ככל שהאבץ והנחושת יותר מעורבב עם הזהב הוא יקרה 14K ככל שהזהב טהור יותר עם פחות אבץ ונחושת הוא יקרה 18K או 24K. זהב 14K או 18K מספיק לטבעות אירוסין ויעמוד בדרישה של לבישה יומיומי.

טבעת אירוסין זהב צהוב יראה טוב על כל אחד, אבל יראה הרבה יותר טוב על אנשים עם עור כהה יותר ויראה פחות בולט על עור לבן או ורוד יותר. לכן לאנשים עם עור בהיר יותר מומלץ טבעות אירוסין זהב לבן או אדום.

שיקול שתצטרכו לדעת לפני רכישת טבעת אירוסין בזהב טהור יותר הוא הצורך בליטוש הזהב לעתים קרובים יותר לכן מומלץ ביותר לרכוש טבעות אירוסין 14K ו18K בלבד.

צריכים להתייעץ איזה צבע וסוג זהב לרכוש? חייגו עכשיו ל03-7513433 ותוכלו להתייעץ עם תכשיטן מומחה.

זהב צהוב יראה מצוין בכל סוגי התכשיטים ותוכלו לעשות בחירה מצוינת של טבעות אירוסין וינטאג' ובעיצובים מדהימים בזהב צהוב. זהב צהוב הוא היסטוריה ושימש גם בעבר כצבע אהוב בטבעות נישואין וגם טבעות אירוסין ברוב המקרים. זהב צהוב הוא הפופולרי ביותר, קל יותר לתכשיטנים לתמרן אתו ולעצב אתו טבעות אירוסין ותכשיטים. יותר קל לשנות מידה בעתיד עם טבעות אירוסין זהב צהוב.

לכל טבעות האירוסין אצלנו בחירה בין זהב צהוב לזהב לבן.

כתיבת תגובה