מהם החוקים שצריכים לדעת לפני רכישת טבעות אירוסין

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

8 דברים שאתם צריכים לדעת לפני רכישת טבעות אירוסין

טבעות אירוסין

העיצוב הוא החשוב ביותר בעת רכישת טבעות אירוסין

טרם תחשבו לגשת ללמוד על איכות היהלום 4C'S שאתם תרצו לרכוש בשביל טבעת אירוסין מיוחדת, חובה עליכם לדעת איזה עיצוב טבעת אירוסין היא אוהבת. והחשוב מכל מה תהיה היהלום המרכזי בטבעת, האם עגולה? או שמא תרצה יהלום בחיתוך אחר. למדו אודות צורות היהלום כאן.

סוג השיבוץ 

אם כבא ביקרתם בחנות תכשיטים או לחלופין אצלנו באתר, תוכלו לראות עשרות סוגים של טבעות אירוסין מעוצבות ואפשרות שיבוץ של היהלום המרכזי. לא כולן אוהבות שיבוץ של 6 שיניים או 4 שיניים, ויש גם ללא שיניים הנחשב לשיבוץ מתוחכם ומיוחד. נסה ללמוד את טעמה האישי בתכשיטים על ידי טבעות שכבר יש לה או לחלופין השיטה הטובה ביותר איך לגלות מה הטבעת שהיא אוהבת היא להתייעץ עם חברות הקרובות אליה.

תרגל מה הסגנון שהיא אוהבת

יש מגמה בשנים באחרונות להתקשר או לבקר יחד בחנות תכשיטים, כך חסכתם את עניין הלמידה מה הסגנון שלה. אך גורם ההפתעה לא קיים במקרה זה ולכן אם תרצה להפתיע צא לסיור, תוכל לשאול חברה קרובה או אפילו את אחותה אך להשביע אותם שלא יגלו. אם אתה לא מעוניין לשאול אף אחד בדוק מה התכשיטים שיש ברשותה ונסה להתאים לסגנון זה. האם היא יותר נערה של טבעות אירוסין זהב צהוב או טבעות אירוסין בזהב לבן? האם היא נמשכת לסגנון טבעת אירוסין סוליטר או טבעת אירוסין הלו עם אבני צד. בדוק אותה מספר שבועות לפני שתגיע למסקנה איזה טבעת אירוסין מתאים לסגנון שלה.

סוג המתכת

כשזה מגיע לרכישת טבעות אירוסין, יש לך מגוון סוגים של זהב אותם ניתן לבחור. מאד פופולרי לבחור פלטינה והוא עדיף על כל סוגי המתכות בגלל היפואלרגנית ולכן מתאימה במיוחד לעור רגיש. אופציה השנייה הוא הזהב המגיע בצבעים שונים הכולל זהב לבן, צהוב, ורוד ואפילו ירוק. אופציה השלישית היא פלדיום עם גוון אפור יותר מפלטינה. ואופציה רביעית לשקול רכישת זהב ממוחזר המשלב את כל סוגי הזהב יחד אותם ניתן למצוא יותר בקטגוריית טבעות אירוסין זולות ועוד.

העדף לרכוש יהלום רופף

מה הוא יהלום רופף? רכישת טבעות אירוסין בדרך כלל בחניות יגיע משובצים, עיקר ההוצאה על הטבעת הוא היהלום המרכזי. החיסרון בטבעת מוגמר הוא שלא ניתן לראות את רמת הניקיון והצבע של היהלום באופן שנדע שאנו משלמים על מה שאנו מקבלים. הקפד לבדוק לתוך מהאבן עם מגדלת שניתן להשיג בכל חנויות התכשיטים ואפילו קשור על צוואר היהלומן. שיטה לדעת אם יהלומן אמין או לא הוא לראות אם הוא מנסה להסביר לך לפרטי פרטים את רמת היהלום או שמא מתחמק מכך.

תבוא מוכן עם תקציב

לזרוק משכורת שלך חודשים יגרמו לך לחשוב שמגיע לך טבעת אירוסין יוקרתית וגדולה. אבל זכור! רכישת טבעות אירוסין לא ביקשו מימך להיכנס לחוב שתעיק עליך ותכניס אותך לסטרס לפני החתונה. אם אתה מעוניין בטבעת אירוסין למלכה התקציב שלך לא מספיקה, אך כן תספיק לטבעת אירוסין קראט שתספק את ארוסתך לעתיד. רוצה טבעת גדולה אבל יקר? נסה לשלב יהלומים קטנים סביב אבן קטנה יותר וכך תקבל שטח נוצץ יותר ב20% פחות. כמו כן יהלומים מטופלים יחסוך לכם עד 50% מההוצאות וגם תקבלו שטח גדול יותר ולא ניתן לראות את הפגמים בעין בלתי מזוינת.

רכוש בבטחה

תמיד תתחיל את מסע רכישת טבעות אירוסין עם המלצה מחבר או משפחה! לא רוצים עקבות? בשביל זה יש את המדיה, גלשו למקומות שיש המון חוות דעת ועל פי זה תכננו את מסע החיפוש אחר רכישת טבעות אירוסין. תבררו מי מוכר תעודות GIA היא הבטוחה ביותר והמדורגת ביותר בתחום שירותי הגימולוגיה ליהלומנים. רכישת יהלום עם תעודה הוא הפתרון המושלם אם אין לכם איפה לברר היכן לרכוש טבעות אירוסין.

מרחב נשימה

ברכישת יהלום לשיבוץ בטבעת אירוסין, תבחרו עיצוב של טבעת וכן מידת האצבע של מארוסתכם לעתיד. על כן קחו מרווח של שבועיים לפחות להזמנת טבעת אירוסין. חובה שיהיה לכם ביטחון של זמן במקרה ומשהו לא יצא לטעמכם או שינוי כל שהוא שהחלטתם ברגע האחרון.

לקבל את זה בכתב

רכישת טבעות אירוסין הוצאה לא מבוטלת, על כן חשוב שתדעו! אתם רוצים את כל הפרטים בכתב ושהכל יהיה ברור. מה רכשתם, כמה רכשתם, צבע, ניקיון, חיתוך, סוג זהב והערכת מחיר לביטוח. המון חברות תכשיטים נותנים תעודה עצמית שתופס לכל הקשור למדיניות החזר מוצרים שלהם אך לא בהכרח תואם למציאות האבן, לכן בקשו תעודה ממכון גמולוגי בינלאומי מוכר.

אחרי שקראתם מידע חשוב זה שלחו את חבריכם לבחור טבעות אירוסין מהקטלוג שלנו. יש לנו את רשימת המשאלות שלנו כך שתוכלו להוסיף טבעת שאהבתם ובסוף לברור מתוכם טבעת אירוסין מיוחדת.