עגילי יהלום – סוגי עגילי יהלומים שניתן להשיג בלקצ'ורי תכשיטים

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

עגילי יהלום צמודים

עגילי יהלום סוליטרעגילי יהלומים צמודים זכו לתיאור עגילי יהלום סוליטר, אין סוף אפשריות שיבוץ מהיהלום הקטן ביותר ועד אין סוף. ניתן לשבץ עגילי יהלומים צמודים בעגילים עם 3 שיניים ומעלה, העגיל האידאלי ביותר מגיע עם 4 שיניים כמו שאתם רואים בתמונה.

עגילי יהלומים צמודים נחשבים למבוקשים ביותר בענף התכשיטים, בחלוף הזמן ייצרו עגיליםיהלומים צמודים "הלו" עם יהלומים קטנים ונוצצים מסביב ליהלום. תוכלו לראות עגילי הלו אחד או דאבל הלו, לא רק ביהלום עגול גם בכל יהלום בחיתוך אחר ניתן לשבץ הלו מסביב.

עגלי יהלומים מסובבת

הרווח כולו שלכם! עגילי יהלומים הלו, עם עיקוף אחד או שניים של יהלומים קטנים ונוצצים, יאפשר לכם לחסוך המון כסף. אם אתם מחפשים עגילי יהלום צמודים עם נוכחות ולא יקר, אין צורך להתפשר על עגילי יהלומים צמודים קטנים יותר. באפשרותכם לרכוש עגילים עם אבנים מסביב כמו בתמונה למעלה, אפשר לראות שהיהלום המרכזי אומנם קטן אך היהלומים הקטנים שלא עולים יקר מוסיפים נוכחות ומראה יוקרתי לתכשיט במחיר זול יחסית. בכדי להתרשם ממגוון עיצובים של עגילי יהלומים צמודים כנסו.

עגילי יהלומים נופלים

עגילי יהלום נופלים לבבות

עגילי יהלומים נופלים תמצאו בהמון ורציות, מיהלומים עגולים, לבבות, פרינסס, אמרלדים ועוד… כמות העיצובים חסר תקדים והרבה יותר מעגילי יהלומים צמודים. ראו בתמונה למעלה איך ניתן לשבץ זוג לבבות עם עיצוב הלו מסביב, עיצוב עדין וקלאסי לעומת המון עיצובים פראיים יותר. הביקוש לעגילים נופלים, חסר תקדים הן ביהלומים והן בעגילי זהב נופלים ללא יהלומים. ראו לפניכם דוגמה של עגילים נופלים בדומה ללבבות אך בעגולות.

עגילי יהלומים נופלים עגולות

עגילי יהלום נחשבים כמתנה מספר 1 שתוכל לתת ליום נישואין או יום הולדת של אהובתך. נסה לראות את סגנון שאר התכשיטים בכדי להתאים עיצוב עגילים נופלים שיתאמו לה. עגילים יהלומים כמתנה תחשב השקעה לא מבוטלת וההערכה מהצד השני לא יאחר לבוא.

סיכום: אם נביא לפניכם את כמות העיצובים שיש בעגילי יהלומים לא יספיק לנו בלוג שלם. עשו חושבים לפני רכישת עגילים עם יהלומים ואל תשכחו במיוחד אם אתם רוכשים עגילים עם יהלום גדול במרכז שמדובר על זוג יהלומים ולעומת טבעת יהלום שיש בו רק יהלום אחד עגילים יכולים לעלות לכם פי שניים. ננסה לרכז לכם 3 עגילי יהלומים במבצע.

  1. עגילי יהלום צמודים רוז ב1000 ש"ח בלבד כולל מע"מ!
  2. עגילי יהלום ריקוד הפרחים רק 1500 ש"ח כולל מע"מ!
  3. עגילי יהלום נופלים שלג רק 2200 ש"ח כולל מע"מ!