טבעות אירוסין מעוצבות והנמכרות ביותר

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

טבעות אירוסין מעוצבות – 5 טבעות אירוסין הנמכרות ביותר מתחילת השנה

טבעות אירוסין מעוצבות, החלק בו אנחנו מובילים יותר מכל חנות אחרת הוא עיצוב תכשיטים! החכמה להביא תוצאה מושלמת במוצר קטן וכל כך משמעותי לחיינו פשוט המילה אחת אומנות. אז אם אתם רוצים לשטוף את העיניים ולצפות בקטגוריה טבעות אירוסין מיוחדות לחצו כאן. אם אתם מעוניינים שנסנן לכם ל5 הטבעות אירוסין המושלמות ביותר מקטגוריה זו כבר עשינו כך כדלקמן.

טבעת אירוסין קורדבה

שמדברים על טבעות אירוסין מעוצבות והנמכרות ביותר טבעת אירוסין קורדבה גונבת את ההצגה כבר שנה שנייה ברציפות!

טבעת אירוסין קורדובה טבעת אירוסין מעוצבת מבית לקצ'ורי תכשיטים

הטבעת מתאימה לכל גודל יהלום שתרצו לשבץ במרכז. עיצוב הטוויסט הולך מסביב הטבעת לא משהו שרואים בטבעות אירוסין סטנדרטיות. את טבעת אירוסין קורדובה ניתן להשיג בזהב לבן או זהב צהוב לפי בחירה בעמוד המוצר. 113 יהלומים קטנים ונוצצים משובצים בטבעת זו! לצפייה בסרטון לחצו כאן.

טבעת אירוסין טוויסטד גולד

עיצובים של טבעות אירוסין טוויסט אפשר לראות בכל חנות תכשיטים, אך עיצוב טוויסט כמו טבעת אירוסין טוויסטד גולד תמצאו רק בלקצ'ורי תכשיטים.

טבעת אירוסין טוויסטד גולד זהב לבן עיצוב ייחודי מקטגוריה טבעות אירוסין טוויסט

עיצוב עדכני מה הוא? אנחנו בלקצ'ורי תכשיטים מעדכנים את האתר שלנו מידי יום עם עיצובים חדשים ובמיוחד בכל הקשור לעיצוב טבעות אירוסין מיוחדות וכשמדברים על מיוחד טבעת טוויסטד גולד גונב את ההצגה. 0.80 קראט סה"כ יהלומים משובצים בטבעת זו.

טבעת אירוסין אלינוי

קלאסית ביותר ועדינה כל כך אך בלי לוותר על העיצוב. טבעת משובצת ביהלומים קטינים משלבת עם טבעת זהב ובחיבור היהלום המרכזי לפי הגודל שתקבעו מראש.

טבעת אירוסין אלינוי קטלוג טבעות אירוסין 2019

העיצוב לא נשכח גם שמדובר בטבעת בעובי מינימלי. כפי שניתן לראות בתמונה, מחשבה וחכמה להגיע לתוצאה מושלמת של טבעת אירוסין מעוצבת במינימום משקל זהב ועובי טבעת. היהלום המרכזי משובץ ב4 שיניים המאפשר לכם לבחור גודל יהלום לפי התקציב שלכם.

טבעת אירוסין טוויסטי

הכי עדין שיש ללא פגיעה בעיצוב הטוויסט, חשבנו על שם שיהלום טבעת בעיצוב טוויסט מינימלי. בחרנו בשם טוויסטי, התמונה לפניכם.

טבעת אירוסין מעוצבת מבית לקצ'ורי תכשיטים טוויסטי

הטבעת הכי קלה להתאמה לתקציב שלכם! את גודל היהלום המרכזי אתם בוחרים והעיצוב נשאר כמו שהוא.

טבעת אירוסין דיאמונד

טבעת אירוסין דיאמונד זהב לבן

טבעת אירוסין דיאמונד עיצוב חדש המשלב אבנים קטנות המשובצות על זהב המסתובב בעיצוב טוויסט סביב היהלום המרכזי. טבעת אירוסין קלאסית מאד ועדינה אך בזכות העיצוב שלה היא מלאת נוכחות על האצבע.

לאחר שצפיתם ב5 הטבעות הנמכרות ביותר באתר לקצ'ורי תכשיטים, קיבלתם כיוון כמו מה נראה טבעות אירוסין מעוצבות בעיצוב טוויסט.