4 טיפים איך להתאים טבעת אירוסין לאישיות שלה

  • Post Author:
  • Post Category:בלוג

4 טיפים איך להתאים טבעת אירוסין לאישיות שלה

ישנן דרכים איך להתאים טבעת אירוסין בעיצוב אישי, מחריטת ראשי התיבות של שמה על הטבעת, דבר שיכול להעיד על השקעה מצידך וההוכחה שהטבעת מיודעת לה בלבד. דבר קטן זה יכול להשפיע מאד לטובה ולהעלות את הסיכויים לתשובה חיובית מכל הלב. שילוב של אלמנט זה בטבעת להצעת נישואין עם משמעות סנטימנטלי בשבילכם כזוג בלבד ולא תבלוט לכל אלא רק ייחודי לכם. לפניכם 4 טיפים למתן טבעת אירוסין עם רגש אישי בעוד הסגנון הקלאסי של הטבעת נשמרת.

טיפ 1. חפשו טבעות אירוסין שיכולות לבטא את השנים שאתם יחד, אם אתם יחד 6 שנים ויש טבעת אירוסין עם 3 אבני חן בכל צד, דבר המעיד על אורך התקופה שאתם יחד. רעיון זה בהחלט יכול להתאים. ניתן גם לשלב רעיון של התאריך שהצעת לה נישואין, נניח שהתאריך היה ה30 לחודש, ניתן לרכוש טבעת אירוסין עם 30 יהלומים קטנים ונוצצים מסביב ליהלום המרכזי. אנו בלקצ'ורי תכשיטים נעזור להתאים לכם את כמו האבנים בכל עיצוב טבעת שתבחרו. הנה טבעת לדוגמה: טבעת אירוסין החיים היפים.

טבעת אירוסין החיים היפיםניתן לראות בטבעת זו מספר אבנים מסביב ליהלום המרכזי, נוכל להוסיף אבנים כמספר האבנים המתאים לכם ולביטוי האישי והרגשי שלכם.

טיפ 2. התאמת הטבעת לפי העונה בה אתה מציע נישואין. אם אתה מציע נישואין בחורף, תרצה לבחור בטבעת אירוסין פתית שלג  היא בטוח תשדר את כוונתך לזיכרון העונה בו הצעת לה נישואין. אם אתה מציע נישואין בסתיו, תרצה לבחור בטבעות אירוסין עם יהלום מרכזי ועיצוב עלים מהצד. באביב אנו ממליצים ביותר לרכוש טבעת אירוסין פרח.

טבעת אירוסין פרחכמו כן בקיץ אנו ממליצים לרכוש טבעת אירוסין שיתאים לעונה בסגנו שמש וכדומה.

טיפ 3. איך להתאים טבעת אירוסין בעצוב אישי? עם האות הראשונה של השם הפרטי והמשפחה שלה. אין יותר רומנטי מטבעת אירוסין הקולע בול לרגשות שלה, טבעת אירוסין עם השם שלה יקנה לך נקודות ובמיוחד יראה לה שלא קניתי סתם עוד טבעת אירוסין וקנית במיוחד בשבילה עם שמה.

טיפ 4. לפעמים היא תאהב את העיצוב הקלאסי כמו טבעת אירוסין סוליטר או טבעת אירוסין וינטאג, כאן כבר תהיה יצירתי עם הצעת נישואין מושלמת. הזמן שעברתם יחד נתן לך מעט לדעת מה היא תאהב ומה ירגש אותה בעת הצעת נישואין. תהיה יצרתי ואל תהסס לשאול חברים שכבר עשו זאת.